Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon herentrui 663

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wollepluisje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 November 2016
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wollepluisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon herentrui 663
    Posted: 08 November 2016 om 17:47
Wie kan mij het volledige patroon geven van Maandag patroon herentrui 14 oftewel 663- T16 - 277.
Jammer genoeg ontbreekt bij het voorpand de beschrijving voor de hals.
Op de tekening is duidelijk te zien dat deze lager/eerderf afgekant moet worden als bij het rugpand.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Back to Top
Wollepluisje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 November 2016
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wollepluisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 17:48
Originally posted by Wollepluisje Wollepluisje wrote:

Wie kan mij het volledige patroon geven van Maandag patroon herentrui 14 oftewel 663- T16 - 277.
Jammer genoeg ontbreekt bij het voorpand de beschrijving voor de hals.
Op de tekening is duidelijk te zien dat deze lager/eerder afgekant moet worden als bij het rugpand.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 18:12
???????
oant Sjen
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 19:10
Helaas enneh... even voorstellen misschien?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 19:33



Is het deze trui?

Daar staat idd niets bij over de hals van de voorkant.

Maar veel zal dat niet schelen aangezien de schoudernaden meer naar voor liggen dan normaal op de foto en de kraag daar dubbel zit in het midden. Misschien zelf een paar toeren eerder die middelste steken afkanten en dan die 9 aan sweerszijden verdelen over de nog te doene naalden.

En anders moet je de hobbydoos zelf, Renske mailen daarover.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2016 om 21:30
Ik zou Renske mailen ,want op de schema tekening beneden is duidelijk te zien dat het voorpand lager uitgesneden is .

Ook staat er alleen maar andere kant hals het zelfde.
Back to Top
Wollepluisje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 November 2016
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wollepluisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2016 om 11:14
Ja klopt om deze trui gaat het en ik zal inderdaad Renske even aan schrijven.
Dank je wel en een fijne dag nog.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2016 om 13:01
Volgens mij is het een patroon uit een phildar boek .

Het zou leuk zijn als je nog even liet weten hoe het afgelopen is .

Ook een fijne middag
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2016 om 13:07
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Volgens mij is het een patroon uit een phildar boek .

Het zou leuk zijn als je nog even liet weten hoe het afgelopen is .

Ook een fijne middag
Dat dacht ik nou ook, toen ik het van het breiwerk afleidende model zag LOL
Back to Top
Wollepluisje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 November 2016
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wollepluisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2016 om 13:34
Inmiddels heb ik Renske aangeschreven en laat zeker weten hoe het afgelopen is

Back to Top
Wollepluisje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 November 2016
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wollepluisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2016 om 11:02
Heb vanmorgen antwoord gekregen van Roliene, Mutti.
Ondanks dat de fabrikant niet reageerde was er een andere klant die deze trui ook had gebreid en dus heb ik alsnog de werkwijze voor de hals gekregen en kan ik nu de trui verder afmaken.

Nogmaals dank voor het meedenken en met groet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2016 om 11:19
en hoe ziet die werkwijze er dan uit? Of is dat beroepsgeheim?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2016 om 11:54
Bedankt voor je antwoord

Het is niet zo moeilijk Bep als je er even voor gaat zitten Ik ben er ook uitgekomen voor het geval er geen antwoord kwam .Maar ik vind het wel erg dat de fabrikant niet reageert .

Volgens mij komt het oorspronkelijk uit een phildarboek en die zijn nu niet bepaald goedkoop .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2016 om 12:23
het is een phildarpatroon (staat op het patroon) en ik weet ook hoe ik het zou doen (heb het bovenaan al geschreven), maar vermits de vraag hier op het forum gesteld is en het tot doel heeft zo veel mogelijk mensen te helpen, was ik dus nieuwsgierig naar de verkregen oplossing zodat de vraag niet nog 20 keer gaat langs komen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns