Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Trui met olifantjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Trui met olifantjes
    Posted: 14 Februari 2017 om 15:12
Al een tijdje ben ik op zoek naar een truitje waar olifantjes op worden gemaasd. Ik weet dat het uit een ouders van nu magazine komt. Volgens mijn berekening uit 1994. Ik heb hier in huis alles afgezocht en kan het niet meer vinden terwijl ik dacht dat ik het nog had. Ook al op marktplaats gezocht maar ook niet gevonden. Kan iemand mij helpen alsjeblieft.


Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 15:56
ik heb het niet, maar misschien als je het echt niet vind, kan je een patroon van een andere olifant nemen, die een paar keer achter elkaar met slurf en staart verbinden en dan alleen de contouren ervan mazen.
hier zijn een paar voorbeelden. Het wordt wel eerst tellen geblazen dan.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 16:12
Dank je wel Bep. Heb ook al een mail naar ouders van nu gestuurd. Wie weet hebben zij het nog ergens in het archief.
Mocht het niet lukken dan zal ik zeker zelf aan de slag moeten.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 17:56
misschien kun je hier iets mee



http://www.jessica-tromp.nl/children_kids_patterns_kinder_patronen/k%20colorchart%20telpatroon%20(37).png
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 18:13
Bestaat Ouders van nu nog? Ik las het 42 jaar geleden. En het blad Kinderen, dat later Wij en onze kinderen werd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2017 om 18:25
Originally posted by bloem bloem wrote:

misschien kun je hier iets mee



http://www.jessica-tromp.nl/children_kids_patterns_kinder_patronen/k%20colorchart%20telpatroon%20(37).png


Die is ook erg leuk
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.953 seconden.
Lang Yarns