Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog meer beurzen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog meer beurzen
    Posted: 04 November 2017 om 12:15

NOVEMBER
KreaDoe: 1 t/m 5 november 2017 – de Jaarbeurs in Utrecht
Handwerkbeurs: 10/tm 12 november 2017 – de Flanders Expo in Gent (België)
Salon Créations et Savoir Fair: 15 t/m 19 november 2017 – Paris Porte de Versailles in Parijs (Frankrijk)
Handwerk en Quilt dagen: 23 t/m 25 november 2017 – Beursfabriek in Nieuwegein
Crea Weekend: 17 t/m 19 november 2017 – De Broodfabriek in Rijswijk

DECEMBER
Midwinterwol: 8 en 9 december 2017 – Manege De Dollard in Winschoten
Swanmarket: 10 en 11 december – Van Nelle Fabriek in Rotterdam
Swanmarket: 17 december – Wagenmakerij, Spoorzone in Tilburg

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2017 om 09:38
Oe lekker naar Parijs LOL
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2017 om 11:40
Gent is zeker te doen en Parijs....zou ik wel leuk vinden maar dan niet naar de crea he😋
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2017 om 11:57
Parijs trekt mij momenteel niet zo .

Ik ben gek op Gent en Brugge ,maar die laatste staat er niet bij .
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik niet eens een geldig paspoort meer heb ,mijn rijbewijs is in Nederland voldoende als identificatie mocht dat ooit nodig zijn
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 15:51
en degenen die geen rijbewijs hebben, hebben zij dan een identiteitskaart?
Hier moet ge altijd uw identiteitskaart op zak hebben en dit vanaf 12 jaar dacht ik. Om de 10 jaar moet ge een nieuwe kopen. Rijbewijs hoeft niet vernieuwd te worden en een paspoort is nodig voor reizen naar buiten Europa dacht ik en is ook maar beperkt (5 jaar?) geldig.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 16:06
Ik heb altijd een ID bij me, zo'n pasje met een chagrijnig gezicht, omdat je niet mag lachen op de pasfoto. Ik bied in de bus of bios dan ook altijd aan om even zo kwaad te kijken. Meestal is het niet nodig. Daarnaast heb ik nog ettelijke pasjes met naam en eventueel adres bij me. Ik kan altijd duidelijk maken dat ik ikke ben.

Overigens werd me aangeraden om op de site van een beurs te kijken of hij doorgaat en bij de bios is dat ook het geval. Ze veranderen de tijden desnoods nog halverwege de speelweek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 16:16
Als ik tabak of sigaretten in de winkel koop neem ik ook altijd mijn identiteitskaart erbij, en dan bekijken die verkoopsters mij van heu? En dan zeg ik dat is om te bewijzen dat ik ouder dan 16 of is het al 18 ben.

Ik ben nog nooit naar zo een beurs geweest, tenzij het voedingssalon en stoffenspektakel ook beurzen zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 21:34
Van voedingssalon weet ik het niet, maar Stoffenspektakel is een beurs. Allemaal kramen met stoffen, fournituren, naaimachines en kralen. Gratis toegang.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns