Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Cavia haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ecm View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 13 Januari 2018
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ecm Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Cavia haken
    Posted: 13 Januari 2018 om 14:51
ik ben op zoek naar een patroon voor een ( het liefst 3 kleur) Cavia patroon op ware grootte. wie weet waar ik die kan vinden/kopen?
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2018 om 16:42
google eens op cavia haken..

http://freppi.com/haakpatronencavia.aspx

http://haakmaaraan.blogspot.nl/2014/05/cavias.html

http://mijnhobbyhervonden.blogspot.nl/2012/03/cavia.html
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2018 om 16:58
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
ecm View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 13 Januari 2018
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ecm Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2018 om 19:07
dank jullie wel voor het mee helpen zoeken. even een opmerking. de site van Karen is er niet meer. zij is overleden.

Back to Top
ecm View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 13 Januari 2018
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ecm Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2018 om 19:08
de site , mijn hobby hervonden.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2018 om 17:07
Ik vraag me af of niemand zich meer doet voorstellen hier op deze site? Er worden allerhand vragen op geplaatst maar ff voorstellen ho maar. Zou toch moeten veranderen
Back to Top
ecm View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 13 Januari 2018
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ecm Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2018 om 17:11
hallo, omdat ik nergens een voorstel van iemand zag heb ik dat ook niet gedaan.
ik heet liset, ben 56 jaar oud en haak nu weer sinds twee maanden. in mijn jonge jaren erg veel gehaakt.
gordijntjes enz, zoals dat in de jaren 80 hip was.
ik ben in oktober flink ziek geweest en had veel tijd over. heb eerst cactussen gehaakt, nu ben ik bezig met uiltjes en wil voor mijn dochter een cavia haken.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2018 om 19:07
Ik heb meen ik gisteren een serie cactussen op een vensterbank op FB gezien. Was jij dat?
Waren erg mooi.
Oh ja, wat dat voorstellen betreft, er is een aparte rubriek voorstellen. daar kunnen alleen mensen die ingelogd zijn lezen, hier kan iedereen die toevallig op de hobbydoos terecht komt meelezen. 
En natuurlijk welkom bij de club.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2018 om 18:31
Welkom hier ecm, en sorry dat er hier soms wat feller gereageerd wordt, het komt helaas erg vaak voor dat men hier komt, een vraag neerplempt en vervolgens nooit meer iets van zich laat horen, geen dankje, niets, terwijl er toch heel wat dames zijn die echt moeite doen om mensen te helpen.
Kan me voorstellen dat dit vrij frustrerend is.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns