Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

De laatste loodjes; vest Celtica Drops 143-1

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: De laatste loodjes; vest Celtica Drops 143-1
    Posted: 03 Februari 2018 om 17:40
Bijna klaar met het achterpand, maar toch nog een vraag... LINKERSCHOUDER (2e zin) staat: Brei 1 nld RECHT aan de verkeerde kant. Ik neem aan dat ik gewoon de steken moet breien zoals ze zich voordoen, en dus NIET ALLES RECHT? Want anders zou dat toch ook bij de rechterschouder moeten staan, en dat is niet het geval.
(Ik heb deze vraag zojuist ook aan Garnstudio gesteld, maar daar krijg ik waarschijnlijk pas over een dag of 2-3 antwoord van - en ik wil graag dit weekend het achterpand afmaken😅.)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2018 om 20:50
Ik heb uw vraag efkes gekopieerd en geplakt bij uw vraag over hetzelfde vest, nl. Meerderen voor kraag en ze daar ook beantwoord.
Anders moeten we elke keer terug het patroon opzoeken en nu blijft alles zo een beetje bij elkaar.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns