Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Opgeruimd staat netjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Opgeruimd staat netjes
    Posted: 09 September 2018 om 09:52
Ik heb in de huiskamer altijd wel een stuk of 5 "projecttassen" om me heen staan. Soms krijg ik de geest, vooral als er visite dreigt te komen, en dan breng ik er een paar naar mijn hobbykamer. Op het laatst kon ik mijn bureau slechts met een polsstok bereiken. Dus ik heb eens fors opgeruimd. Ik heb verschillende plastic boxen voor allerlei gerei en frutseltjes en nu zit alles weer waar het hoort. Ik kon weer gewoon lopen en achter de naaimachine zitten. Ik heb meteen maar uit drie gastendoekjes een sporthanddoekcol gemaakt en voor huisbands grote jatten XXL washanden, dat zijn echt geen washandjes, uit een nooit gebruikte handdoek. Alles met applicaties. Nu moet ik eens kijken wat er in al die tassen zit, ik zie overal poppenbenen uitsteken. En er ligt een tochtrol voor het slaapkamerraam, een 5-jarenplan. Het badkamergordijntje is ook aan vervanging toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2018 om 10:29
Het opstarten van dit nieuwe topic proeft echt als een mijlpaal in jouw kamer.

Lekker het oude opgeruimd en klaar voor de nieuwe start. Geniet ervan!

Hoogtijd om het project dat op mijn tafel stof ligt te vangen, zo gauw mogelijk af te ronden.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2018 om 14:04
Zo lijkt mijn hobbykamer of er een bomontploffing is geweest, ben al een paar keer begonnen met het opruimen maar zucht dan kom ik weer iets tegen waardoor ik vergeet waar ik mee bezig was en even later is het alweer tijd om wat anders te doen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2018 om 12:16
Ik heb een excel document waar mijn man altijd erg om moet lachen en dat ik vandaag weer eens geopend heb - hij heet het nieuwe plan.
Daar heb ik acties en dagen op staan, aan de begin van de week is alles rood en zodra ik iets klaar heb of vandaag niet doe of half af heb
verandert dat hokje van kleur. Zo zag ik net dat ik de kattenbak vergeten was, de was vergeten was en het openen van de kas. Na een
kwartiertje had ik zo maar weer een paar groene hokjes.
Het is eigenlijk een heel stom ding, opstaan en tanden poetsen staan er ook in - maar het geeft houvast op rommelige dagen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2018 om 17:36
Ik begin een klusjeslijst met: maak een klusjeslijst. Dan kan ik meteen het eerste item afstrepen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2018 om 22:47
Ha-ha, stimulerende opschieters zijn altijd leuk op je lijst.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2018 om 06:56
Haha heel herkenbaar. Als ik eindelijk een keer alles opgeruimd heb, kan ik niks meer vinden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2018 om 09:36
Dat heb ik nou precies hetzelfde lidwina ...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2018 om 11:50
Ik heb een Heel Handige Handwerktas weggegeven, omdat ik er niets in kon terugvinden, veel te veel handige vakjes met ritsjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2018 om 18:28
Haha Machtelt,dat is handig....bij mij moet het ook niet perfect zijn
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2018 om 07:50
Als je kleine spullen in doosjes van Ferrero Rocher bewaart, heb je dubbel plezier. Eerst van het snoepen en later van het overzichtelijk opruimen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns