Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Beurzen...

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Beurzen...
    Posted: 04 Oktober 2018 om 08:50
Het gaat weer richting de winter en dit betekend dat we met zijn alle veel binnen zitten...
Wat voor mij betekend veel handwerken want ja wat is er lekkerder als op een koude dag met een haaknaald in de bank weggekropen zijn...

Zo ook staan er natuurlijk weer veel handwerkbeurzen op de agenda's overal en nergens...

Voor mij de 2 waar ik de aankomende tijd naar toe ga zijn de Poppen/beren in combinatie met de poppenhuis beurs...
Daarna is er natuurlijk eind oktober/begin november de kreadoe waar we nu 2 jaar niet geweest zijn maar dit jaar wel weer gaan...
We gaan met heel de schoonfamilie en iedereen heeft wel zijn dingetjes waarvoor hij of zij wil kijken en natuurlijk inslaan...

Verheug me er nu al op want je weet maar nooit wat je tegen gaat komen...

Gaan jullie nog naar leuke beurzen toe of zijn er nog leuke waarop je de andere doosjes wil attenderen???
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 09:36
De beurs waar ik twee keer per jaar met een vriendin heen ga, is een stenen- & mineralenbeurs in Hoevelaken. Deze beurs vindt plaats in november en maart. Maar dat is niet echt een onderwerp voor dit forum.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 09:39
Ohhhmaar er zijn heel veel fraaie dingen te zien op  een stenen- & mineralenbeurs!

En ook kan je met stenen- & mineralen hel mooie dingen maken.
Al zullen de bezoekers aldaar dat niet echt in gedachten hebben bij hun bezoek.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2018 om 11:11
Het heet hier hobbydoos, dus elke hobby is bespreekbaar. Nou...misschien niet elke hobby, maar de meeste wel. Dus, mensen, die bungeejumpen, motorrijden of de Eiffeltoren bouwen met lucifers, vertel erover!

Er komt een hobbybeurs in een sporthal vlakbij ons, maar ik denk dat ik expres niet ga, de zolder puilt van de wol en ik kreeg net nog twee vuilniszakken vol op de sportschool van iemand wier zus stopt met haar hobby.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 14:23
Deze weer even nieuw leven in blazen...
Pas geleden naar de poppen/beren en poppenhuis beurs geweest...
Heb gekocht 3 kleine poppen standaardjes voor mini haaksels...
En knoopjes in de vorm van hartjes heel schattig...

Vandaag start de kreadoe...
Wie gaat er en ga je nog voor iets speciaals...
Wij gaan met de hele schoonfamilie op zaterdag en kijk er nu al naar uit...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 15:19
Kreadoe schijnt heel leuk te zijn en echt voor iedereen; ik ben er nog nooit geweest, dat red ik niet, maar ik hoop dat jullie met een grote auto gaan (met aanhanger?) om al het leuks wat jullie kopen in mee terug te nemen :). Heel veel plezier!

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2018 om 15:44
Dank je juffie...
Het is ook altijd heel erg leuk dit is inmiddels de 3e of 4e keer dat ik ga...
We gaan inderdaad met auto's maar zonder aanhanger...
Als de aanhanger mee zou gaan dan zou het ons best lukken om hem te vullen...
Vorig jaar zijn we niet geweest dus altijd leuk om te zien wat er nu weer voor nieuws is...
Dit jaar is hij schijnbaar ook een hal groter als voorheen dus dat deed ons besluiten weer eens te gaan...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2018 om 09:19
De Kreadoe is zeker erg leuk. Maar enorm vermoeiend, ben er jaren geleden met mijn zus geweest en was dagen daarna nog moe. Ik zou er graag weer eens heen gaan, maar vrees dat het toch veel te vermoeiend zal zijn.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2018 om 09:51
Het is ook altijd een vermoeiende dag...
Gelukkig heb ik zondag niks op de agenda staan en kan ik uitslapen...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2018 om 10:42
En? Was het leuk, nog nieuwe dingen gezien? 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2018 om 17:55
Inderdaad jammer als je een verlanglijstje in je achterhoofd hebt, dat je dan bot vangt. Je verwacht op een beurs dat alles te kust en te keur aanwezig is. Zeker als je er een tijd voor moet reizen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2018 om 22:56
o ik ben ook bij kreadoe geweest
was daar nog nooit geweest 
ik vond het overweldigend en indrukwekkend
wat is er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel
heb een workshop Scandinavisch borduren gedaan 
heel erg leuk ga daar ook zeker mee  doen 

ook nog een boek gekocht  Bir zijn verjaardag 
was net 2 dagen op de markt

en 12 bollen huidskleur en 12 bollen vossenkleur katoen gekocht 
kreeg er gratis een trolly bij (Hahahah)
kon mooi meteen de katoen in 

was inderdaad heel erg moe aan het einde van de dag 
en had de helft nog niet gezien 
einde van de middag kreeg ik hoofdpijn
was om 18.00 uur thuis en ben meteen naar bed gegaan en 
ben er vervolgens pas maandagochtend weer uit gekomen 
wat een ellende zeg  hoofdpijn 

maar is nu gelukkig over 
heb nog niet eens tijd gehad om het haakboek
goed te bekijken dat ga ik morgen doen 


 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 15:07
Niania, je maakt mij erg benieuwd naar het Scandinavisch borduurwerk dat jij op de beurs gedaan hebt. Zou jij misschien daar iets over kunnen vertellen? De steeksoorten bijvoorbeeld en de materialen? Tenminste, als het je lukt om het na te vertellen. Misschien heb je een linkje ervan? Alvast bedankt.   
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns