Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Afgemaakt

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Afgemaakt
    Posted: 22 Oktober 2018 om 12:11
Eindelijk wat dingen afgemaakt.
Een vest waar al 6 weken alleen maar knopen aan moesten.
Lady Mademoiselle Dandelion met Drops alpaca op naalden 3. https://www.ravelry.com/patterns/library/lady-mademoiselle-dandelion

Dan neemt mijn man vandaag afscheid als directeur van de Trombosedienst oostelijk Zuid-Limburg, omdat die op moest gaan in het grote geheel van Zuyderland Ziekenhuis en niet meer zelfstandig mocht blijven. Hij is er bijna 40 jaar directeur geweest en heeft altijd heel prettig samengewerkt met de dames en heren. Daarom een afscheidscadeautje gemaakt. Voor de dames een engel, voor de heren een haan. Het patroontje van de engeltjes is van haakmuts. Een kooppatroon. De hele opbrengst van het patroon gaat naar KIKA. De benodigdheden gekocht bij Creamijn. Daar gaat ook een gedeelte van naar KIKA. Ik heb nog een heleboel garen over. Dat gaan nog meer engeltjes worden.

En dan natuurlijk de Advent kalender. Die is ook klaar.

Was erg leuk om te maken wel heel veel werk. Ik heb alleen al avonden draadjes afgehecht.
Op naar het volgende project.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 12:22
Wow, wat mooi gemaakt allemaal 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 12:34
Wat een productiviteit en vooral wat mooi gemaakt allemaal.

Het vest is prachtig met dat siersteekje erin! Was jij nou niet degene die het onderste knoopje er af liet?

Een echtgenoot om trots op te wezen! Wat zullen de ontvang(st)ers van haantjes en engeltjes opkijken. Heel origineel.   
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 12:44
Zozo jij hebt niet stil gezeten...
Wat mooi allemaal ...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 13:26
o wat een prachtige dingen heb je gemaakt 
super mooi allemaal 


Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 17:29
Hier heb ik toch geen woorden voor ,ik worstel al een maand aan een klein vestje ,wat mooi heb jij gemaakt dikke proficiat
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 19:23

Maar een paar hanen tussen de engeltjes LOL

Supermooi vest en dan ook de adventskalender op tijd af, kunnen de deurtjes open of kan er iets achter want volgens mij zie
ik boven ieder raam een knoopje
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 19:40
wow das mooi!Thumbs UpClap
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 21:16
Wat prachtig gemaakt allemaal. De adventskalender is ook super.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2018 om 21:57
Dank jullie wel.
Ja Kamilla, ik ben degene die eigenlijk het onderste knoopje weglaat. Doordat ik ipv een ronde hals een V heb gemaakt heb ik deze keer daar dus niet opgelet.
De engeltjes en haantjes zijn vanavond afgeleverd, het was een succes.
Achter alle ramen zitten zakjes. Dus knoopje los en je kunt er iets instoppen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 08:34
Wat een leuke dingen en wat een mooi vest!
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 09:07
Wat bijzonder mooi allemaal.
Prachtig vest en wat mooi en gelijk gebreid.
De engeltjes en haantjes zijn ook erg mooi en wat een leuk idee om te geven.
Je wandkleed (Denk ik) is erg mooi.
Wat een werk allemaal.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2018 om 16:42
die knopkes zijn speciaal voor die golf gemaakt, passen er heel goed bij.
die engeltjes en hanen zijn woooooow
en die adventskrans een monnikenwerk om het 'glad' te houden. (Bij mij zou het een 3d geval geworden zijn en de cijfers onleesbaar).
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 09:30
Dank jullie.
Die adventskalender was inderdaad een monnikenwerk, maar wel erg leuk en spannend om te doen.
Ik heb nl  tegelijkertijd het patroon gecontroleerd en tips doorgegeven aan de ontwerpster. Was ook erg leuk om te doen.
De cijfers zijn niet ingebreid maar er op gemaasd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2018 om 21:29
Wauw wat een werk zeg!! Heel erg mooi gedaan
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns