Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Film

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Film
    Posted: 06 November 2018 om 19:13
Ik heb vanmiddag Bohemian Rapsody gezien en ik ben diep onder de indruk.

Bovendien bleek er ook een sprookje van Disney te draaien, iets met Nutcracker in 4 realms, mijn volgende uitje. Ik heb ook de trailer van Fantastic Beasts The crimes of Grindelwald gezien, uitje nummer 3, dat alles met een vriendin. Met Ton ga ik naar The girl in the Spider's Web, deel 4 van de Millennium serie, dat niet door Stieg Larsson is geschreven. Soms is er tijden lang geen film naar mijn smaak in de bios en dan in één maand al 4.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 09:32
Oh wat leuk...
Probeer man lief al een tijdje mee te krijgen naar de bios...
Hebben van het trouwen nog bios kaartjes liggen maar nog niet gebruikt...
Wie weet dat ik hem met alle goeie films die er nu draaien mee kan krijgen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 10:31
Bij onze Plus supermarkt is het oude 4=6 systeem nog in werking. Je spaart € 4,-, was Hfl. 4,-, en je krijgt contant of als korting € 6,-, maar je kunt ook een kappersbon á 8,- of een bioscoopvoucher krijgen. Zelfs als je een bejaardenkaartje zou willen kopen, ben je hiermee voordeliger uit. Een kaartje is al gauw een tientje of meer als het om 3D films gaat. Je betaalt wel extra voor 3D, de brilletjes hebben we inmiddels.

Misschien wil je man naar Lady sings the blues met Lady Gaga. Er komt ook een Nederlandse film aan: All you need is love.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 10:40
Oeps, hij heet A star is born, met Lady Gaga.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 12:39
Kijk dat is nog eens een goed systeem...
Was ook bij de plus aan het sparen wel geteld dat ik net begonnen was en de plus toen een Spar werd ...
Nee ik denk dat ik man lief wel kan lokken met de Nutcracker of Fantastic Beasts The crimes of Grindelwald...
Nu maar eens een keertje plannen want de weekenden hier zitten overvol...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 19:04
Ik zit 's avonds al vroeg te gapen, meestal gaan wij doordeweeks op een middag. De Nutcracker is natuurlijk wel een Disneyverhaal geworden, zoals alle verfilmde boeken en sprookjes, die zij aanpakken. Niet helemaal het verhaal van het ballet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 08:26
Heb het voorstukje al ergens voorbij zien komen en dit heeft de interesse al gewekt...
Beetje vergelijkbaar met Alice in Wonderland denk ik...
Die hebben we toen zelfs op DVD gekocht aangezien het gewoon een hele mooie film is...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 10:28
Ik ben fan van Alan Rickman en hij heeft de rups ingesproken, zelfs dat was al een reden om de Alice films te kopen. Mijn man heeft diverse versies van Alica boeken in zijn kast staan en ook boeken over Lewis Carol, dus die wilde best mee naar de films.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 07:51
Ik heb De notenkraker en de vier rijken gezien. Je kunt er het beste naar toe gaan met het idee dat je naar een fantasy film gaat en het oorspronkelijke verhaal van Hoffman maar beter vergeten. Dan heb je een leuke middag/avond. Het is een Kerstfilm naar mijn idee, ik ben benieuwd of hij nog twee maanden blijft draaien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 08:16
Oke nou ben ik ook niet helemaal bekend met het verhaal van de notenkraker...
Dus dat zou goed moeten komen...
Maar als ik het goed lees valt het je dus een beetje tegen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 10:42
Het viel me tegen omdat ik vroeger heel veel naar ballet ging en de verhalen van balletten heel goed kende. Maar op zich is het een leuk scenario, er zitten goede acteurs in. Ik keek aldoor naar de suikergoedfee en dacht: "Ik ken haar" en jawel, het is Kiera Nightly van Pirates of the Carribean. Er wordt in gedanst en de muziek is natuurlijk van Tschaikovski.

En nu moet ik nog naar The girl in the Spider's Web, Fantastic Beasts deel 2 en Rocket Man, een film over Sir Elton John. Jippie! Ik had beter een abonnement kunnen nemen op Vue, € 19,90 per maand, en dan in het nieuwe jaar weer afzeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns