Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Winnie de Pooh

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2018 om 21:10
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Hij is er weer. Misschien een titel voor een nieuw boek. Het geheime leven van Winnie Pooh.
Zal Thom vragen vind die vast en zeker een goed idee en leuk om te doen. Wil later namelijk auteur worden.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2018 om 21:36
Heb ik dadelijk nog de aanzet gegeven voor wat een beroemde schrijver wordt!1
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2018 om 21:31
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Heb ik dadelijk nog de aanzet gegeven voor wat een beroemde schrijver wordt!1
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 18:32
wat een prachtige Winnie
oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 21:27
dank je wel Bloem
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2018 om 00:20
zo te zien ook weer geen kleintje. Ik vraag me af : breien van zo'n formaat, breit ge dan een heel been of arm? Of legt ge het halverwege weg met een hele boekhouding ernaast van wat al gedaan en waar gebleven?
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2018 om 21:23
Originally posted by bep bep wrote:

zo te zien ook weer geen kleintje. Ik vraag me af : breien van zo'n formaat, breit ge dan een heel been of arm? Of legt ge het halverwege weg met een hele boekhouding ernaast van wat al gedaan en waar gebleven?
Winnie is zo'n 30 cm groot. Nee brei niet zoveel elke avond zo'n 3 kwartier of zelfs minder. Elke naald doe ik turven in een blokje wat op de schoot erbij ligt. Is niet elke keer een heel been of arm dat verschilt hoe het die dag gaat met mijn handen en spieren. een keer gaat het sneller dan de andere keer. Doe het dus in stukjes.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2018 om 11:12
Mooi!
december2011

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2018 om 21:10
dank je wel
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 10:33
Wat is hij prachtig geworden. Hij is (samen met Teddy van Mr Bean) toch wel mijn favoriete beer!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 20:43
Dank je wel. Ja vind Winnie ook erg leuk en de kids ook van baby af aan hun slaapknuffel en beste vriendje in bed nu nog steeds. Deze was dan ook voor Thom ons zoontje van 11
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns