Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Phildar breiboek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Herfstvosje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 November 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Herfstvosje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Phildar breiboek
    Posted: 09 November 2018 om 11:30
Ik ben mijn breiboek van PHILDAR nr. 37 , herfst/winter 2010/2011 van 0 tot 24 mnd kwijtgeraakt.
Wie kan mij hier aan helpen of het patroontje van het vossensjaaltje zou ook al fijn zijn.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2018 om 15:11
Niet van Phildar, maar misschien is dit een alternatief, als niemand je aan het exacte patroon kan helpen:

Back to Top
Herfstvosje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 November 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Herfstvosje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 08:45
Lief van je, ik ben hem ook tegengekomen. Maar ik ga nog even voor de phildar vos😄
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 09:03
Ik zal vandaag nog even aan de buurvrouw vragen of zij hem heeft (zou wel héél toevallig zijn, maar ze breide altijd veel voor haar kinderen en nu voor haar kleinkinderen, dus wie weet; een is er geboren in 2009, dus wat dat betreft zou het mogelijk zijn...) Als ze hem heeft, laat ik het vandaag even weten; zo niet, dan zul je nog even verder moeten zoeken!
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2018 om 09:57
Nee, helaas....

Misschien een andere optie. Kijk eens op:
Volgens mij kun je je daar gratis registreren en dit breiboek dan downloaden. Dan kun je het patroon printen en ermee aan de slag.
Back to Top
Herfstvosje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 November 2018
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Herfstvosje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2018 om 09:35
Toch heel erg bedankt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns