Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nooit verwacht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nooit verwacht
    Posted: 16 November 2018 om 14:01
Mijn man had een zakje diepvries snijbonen van Bonduelle gekocht .

Toen we aan het eten waren ,had eerst hij een hard stukje wat op hout leek Even later had ik er ook een .
We kwamen op 5 stukjes van zeker 2 a 3 cm .
Ik heb er melding van gedaan ,wat ik eigenlijk nooit doe .
Maar ik vond dit echt gevaarlijk .

Wat ik ook nooit verwacht had, werd er heel serieus op ingegaan .
Of ik het lot nr nog had en of ik de stukjes op een kartonnetje geplakt zodat ze niet door de enveloppe zouden steken naar een antwoord nr wilde sturen ?.

Gisteren kreeg ik een brief ,waarin vermeld ,hoe ze de hele productie lijn tot in Frankrijk toe gevolgd hadden . Op deze manier wisten ze precies waar het fout gegaan was . Ze hadden alle zakjes met hetzelfde lot nr geblokkeerd .


Met dank voor het melden en de moeite van het plakken en sturen

Zoiets verwacht je toch niet ??
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 14:45
Wat goed dat je als klant serieus genomen wordt! Je hebt er ongetwijfeld meerderen mee geholpen. De staken horen nou eenmaal niet mee gesnipperd te worden.

Goeie samenwerking!    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 15:49
Ik wilde eens een cake bakken en er zou een papieren cakevorm in het pak zitten, maar dat ontbrak. Nou, cakevormen zat. Ik vroeg me af wat er zou gebeuren en schreef Homemade aan. Een paar dagen later werd een pakje bezorgd, twee pakken cakemix mét vorm en een excuusbrief. Het loont de moeite om te reclameren als je een gegronde klacht hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2018 om 16:45
Ik vind het wel correct afgehandeld. Zowel mutti's verhaal als dat van Magtelt.

Ik had eens tandpasta waarvan de naad van de tube losliet. De tweede ook. tegelijk gekocht.
Geschreven.
Of ik de artikelen maar op wilde sturen.
Gedaan en ik kreeg vier tubes terug die wel goed gesealed waren.

Fabrikanten vinden het prettig als dit soort klachten doorgegeven woorden onder het motto: bent u tevreden vertel het anderen, hebt u een klacht zeg het ons.
Begrijpelijk, als ze niet te horen krijgen wat er niet goed is, kunnen ze ook niet verbeteren.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2018 om 16:21
Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2018 om 17:24
Aan Your look for less heb ik wel eens een jas teruggestuurd, omdat de rits aldoor vast kwam te zitten. Ik mocht kiezen, andere jas of geld terug. Ik kreeg mijn geld terug en heb gekozen voor een jas met knopen. Vond ik ook goed afgehandeld. En als ik bij hun een bestelling doe en later een mail krijg met een kortingscode, dan mag ik die code gebruiken voor korting op de lopende bestelling.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2018 om 18:13
Ik geloof ook ,dat door alle consumenten programma 's op de tv ze toch de ogen geopend worden .

Jouw verhaal doet mij weer denken aan het jack van mijn man met rits en drukknopen .

Die drukknopen gingen snel stuk . We gingen terug naar V en D en ik had het over die drukkers .
Kennelijk kende ze het woord drukkers niet ,want in een vloek en een zucht, waren we omringd ,door al of niet herkenbare, beveiligers .
Wat bleek de verkoopster had begrepen dat we het over drugs hadden
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2018 om 09:22
LOL
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 12:31
Waar klagen niet helpt, is de bezorgdiensten. DHL is erg slecht en op klachten reageren ze niet. Je kunt over de bezorging alleen klagen bij de afzender, die er feitelijk niet eens wat aan kan doen.

Ik had weer eens voor niks zitten wachten op een pakket van Lidl. De klantenservice gebeld en die waren superbeleefd en allervriendelijkst, maar de belofte dat ik opnieuw kon bestellen en achteraf de misgelopen korting als retourbetaling op mijn rekening gestort zou krijgen, werd niet waargemaakt.

Ik heb het probleem daarom gemeld bij Trustpilot. https://nl.trustpilot.com/review/lidl-shop.nl
Daarna werd het probleem netjes verholpen en ik kreeg per post ook nog een tegoedbon van 5 euro, die ik in een Lidl winkel kon besteden.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2018 om 13:06
Ik heb geen idee wie de bezorgdienst was ,maar ik heb nog wel een heel pakket met blikken gekregen van Bonduelle .

Helaas mag ik de inhoud niet eten ,maar het gebaar was er ,en diepvries kun je moeilijk versturen ,en de blikken hebben een goede bestemming gekregen .
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 11:39
Netjes van ze, maar ja ze zijn natuurlijk bang dat het er een keer mee fout gaat en dan gaat het ze heel veel kosten. 

Ik heb n keer een wimper in de bruine bonensoep (uit blik) gevonden, was mijn zoon toen de soep aan het voeren, hij was nog erg klein mocht nog niet zo lang gewoon eten krijgen. Vond het zo erg dat ik het op zijn bord vond. Ik heb de keuringsdienst van waren gebeld. Er kwam toen een dame die het blik meenam en later kreeg ik een brief dat het bedrijf een proces verbaal had gekregen. Kreeg toen van mensen de opmerking dat ik beter de fabriek had kunnen bellen, dan had ik allemaal blikken soep gekregen. Maar jakkes, na dit voorval heb ik nooit meer bruine bonensoep uit bik gegeten.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 16:44
Ohhhh, dat kan ik me voorstellen, dan heb je je buik er wel van vol.
Zo heb ik eens in een pak diepvriesspinazie een groot stuk jute gevonden. Niet de fabreik of keuringsdienst aangeschreven, had ik dus wel moeten doen.
Maar er komt bij mij dus ook nooit meer diepvriesspinazie in huis (niet erg, ik vond het toch al niet hálen bij vers)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.430 seconden.
Lang Yarns