Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Trui met kabels

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2018 om 21:57
Bedankt!

Op de duur krijg je een regelmatige hand van breien zoals je dat ook met je handschrift krijgt. Met haken heb ik dat absoluut niet. Laatst had ik een lavendelzakje gehaakt voor in de linnenkast. Dat ga ik hier echt niet van dichtbij op een foto zetten. Het voldoet prima in de kast en daar gaat het om.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2018 om 08:29
Altijd mooi een trui met kabel. Ik hou er van. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2018 om 21:06
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Mooie kleuren heb je gebruikt.


Bedankt! Die kleuren gingen vanzelf. Het was verlopend garen in herfstbladeren-kleur. Hoe kleiner de toer, hoe breder de strepen dan worden. Dat zie je goed na de V-hals waar de toertjes nog half zo lang zijn.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 14:41
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Bedankt!

Op de duur krijg je een regelmatige hand van breien zoals je dat ook met je handschrift krijgt. Met haken heb ik dat absoluut niet. Laatst had ik een lavendelzakje gehaakt voor in de linnenkast. Dat ga ik hier echt niet van dichtbij op een foto zetten. Het voldoet prima in de kast en daar gaat het om.

Hoe meer ik schrijf, hoe lelijker mijn handschrift wordt. Om voor anderen iets leesbaars te schrijven typ ik. Breien doe ik net zo lelijk. Daarom heb ik ooit een breimachine gekocht, die maakt mooie regelmatige steken. Maar ik krijg daarmee altijd een scheef breisel. Rechts wordt altijd langer dan links.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 16:46
een schoon trui Kamilla. Ik zou ze zelf ook wel dragen.
Al een ander project opstaan om naar het café te kunnen gaan? Of was dat niet deze trui?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 18:06
Cocos, een fijne motoriek is zowel bij handwerk als schrijven wel handig. Je kiest je hobby's toch meestal wel naar je mogelijkheden.

Bep, bedankt voor jouw compliment.

Originally posted by bep bep wrote:

Al een ander project opstaan om naar het café te kunnen gaan? Of was dat niet deze trui?


Deze trui heb ik inderdaad wekelijks meegenomen naar de breiclub. Nu moet ik een nieuw klusje verzinnen om te breien of te haken. Ik heb op dit moment even een paar naaiplannen, maar die kunnen niet mee naar de club.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns