Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje over Alan Dart website

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje over Alan Dart website
    Posted: 04 December 2018 om 11:01
Ik heb gisteren een patroon besteld op de Alan Dart site, die zou via de mail worden gestuurd maar ik heb het nog steeds niet. Weet iemand van jullie hoe lang het meestal duurt voor je hem krijgt, als je daar wat hebt besteld? (sorry ik ben heel ongeduldig).
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2018 om 12:49
ik zou denken dat je die toch moet krijgen 
of er moet iets fout zijn gegaan met de betaling
ik ga eens op de site kijken

welk patroon wilde je bestellen als ik vragen mag?

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2018 om 12:52
je zou het patroon nadat je geld binnen is op de site moeten kunnen downloaden 
wat is zo snel even lees
daar zou je bericht van krijgen als ik het goed lees
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2018 om 16:48
Misschien heb je de link naar het patroon in je spam-bak zitten . . .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2018 om 21:28
Dit patroon zou je meteen moeten krijgen als je dat daar besteld. Wij hebben dat al gedaan en ging bij ons goed.
Zou anders even mailen of contact opnemen.
Hopelijk gaat het snel lukken.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2018 om 08:45
LW had het goed, hij bleek in mijn spambox te zitten. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2018 om 13:20
Mooi LOL, dus je bent nu al lekker bezig. Je kunt je mailprogramma vertellen dat de afzender ok is dan gaat het een volgende keer goed.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2018 om 14:50
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Mooi LOL, dus je bent nu al lekker bezig. Je kunt je mailprogramma vertellen dat de afzender ok is dan gaat het een volgende keer goed.

Nee, ben nog niet bezig. Het zijn tomte patronen maar ten eerste vind ik ze erg tegenvallen, had beter die andere met armen en benen kunnen nemen, die was nog goedkoper geweest ook. Maar tja als je alles van tevoren weet. En ten 2e ik kon bij de Zeeman geen rood garen vinden. Heb zelf nog wel maar ik wil liever dunner garen. Och nou ja, die tomte's van mij die komen nog wel.  Als ik op internet bestel ben ik duurder uit, ook vanwege de verzendkosten. Misschien moet ik het toch maar van katoen maken, dat heb ik geloof ik nog wel ergens liggen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns