Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops Design patroon top

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Renilde View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2019
Locatie: Bilzen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Renilde Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops Design patroon top
    Posted: 25 Januari 2019 om 10:16
Graag wat hulp aub - ben vrij recent terug beginnen haken en begrijp iets niet in dit patroon :
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=3149&cid=7
Namelijk het minderen voor armsgaten en hals.
zie Tip afkanten: 1 keer 3 stk, 0-1-1-2-2 keer 2 stk en 2-1-3-3-4 keer 1 stk
Het is mij totaal niet duidelijk wat ik hier moet doen.
Kan iemand mij meer uitleg geven aub ?
Alvast bedankt!
Renilde
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2019 om 10:35
Om te beginnen hartelijk welkom op dit forum met hartelijke behulpzame mensen die niets te maken hebben met de winkel .

Ik neem aan dat je weet hoe je af moet kanten bij haken .
Je patroon staat in diverse maten beschreven .
1x keer 3 is voor alle maten . Het rijtje van 0 enz waar je 2 steken af moet kanten is voor diverse maten . Je moet dus kijken welke maat je hebt gekozen en daar pak je het cijfertje bij . Haak je small dan hoef je niets af te kanten ,haak je de grootste maat dan moet je 2x 2 steken afkanten . Als je dat gedaan hebt minder je voor small 2x 1 st voor de grootste maat 4x 1 steek .

Als het nog niet duidelijk is laat je het maar weten .
Ik kan zo gauw de link niet vinden ,maar dat zijn dingen waar ik weer problemen mee heb en ik heb er nu even geen tijd voor .
Maar er zitten weer mensen op het forum die daar goed in zijn .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2019 om 10:19
Ik ben beter in het maken van een link dan in haken, dus . . .
Link naar het vest
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2019 om 11:02
Bedankt voor de link .

Het is zoals ik al geschreven had ,gewoon kijken voor welke maat .

Ze heeft de vraag ook gesteld bij Drops ,maar daar is nog geen antwoord op gekomen .

Het is een doodeenvoudig topje ,waar je bij de ene maat anders moet afkanten dan bij de andere .

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2019 om 22:03
hahahahaha, ik denk dat ze bij drops wachten tot er hier een antwoord is gegeven, dan kunnen zij het ook gebruiken.
(juist gezien, gisteren is er een antwoord gegeven dat heel verdacht veel op dat van mutti lijkt)
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2019 om 08:10
Oh zou het echt zo gebeuren ...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2019 om 09:03
Dat geloof ik niet ,wel is het i.d.d typisch dat ze ook de 0 als voorbeeld geven.

Ik had het gedaan om die vraag alvast voor te zijn .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2019 om 13:41
Nee gebeurt natuurlijk zo niet, maar er zijn er al verschillende geweest, die hun vraag op drops stelden, niet vlug genoeg antwoord kregen en dan hun vraag ook hier stelden. En als er hier antwoord was gekomen dan pas kwam het op drops er ook op.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2019 om 10:18
Mevrouw heeft zich wel niet meer gemeld!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2019 om 11:20
Hopelijk kan ze verder ,dat was de bedoeling .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.890 seconden.
Lang Yarns