Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon onduidelijk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yogya2 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Februari 2019
Locatie: Dronten
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yogya2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon onduidelijk
    Posted: 20 Februari 2019 om 16:14
Wie kan mij verder helpen met het patroon 186-32 van Drops. De eerste twee toeren zijn mij gelukt maar daarna snap ik de uitleg niet meer. Het gaat om een gehaakt vest. Het is een telpatroon. Maar niet op volgorde zo haak je eerst 9 x patroon A1 dan 1 x A2 dan 4 x A1.....maar bij de uitleg van de derde toer staat helemaal niet meer welke volgorde je moet aanhouden....! Alvast bedankt voor het meedenken.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14053
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2019 om 22:16
Ik heb vlijtig zitten lezen, denken en nog eens lezen. Het is mij niet helemaal helder, maar ik vermoed dat ik het volgende zou doen.
Ik zou beginnen met een draadje, steekmarkeerder, in te voegen waar je begint met een ander deel. Dus begin A1, begin A2 enz. Voor de volgende toeren denk ik dat je op deze gedeeltes weer met hetzelfde patroon moet verder gaan. Ieder patroondeel heeft een aantal rijen die haak je dan na elkaar. Het is natuurlijk allemaal verschillend omdat het soms voorpand, soms mouw en achterpand betreft. Daar zijn dus ook de meerderingen anders. Ga dit eens proberen als het niet duidelijk is hoor ik het wel. Het is moeilijk uit te leggen. Misschien als je een stukje gedaan hebt wordt het duidelijker en kun je nog altijd verder vragen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14053
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2019 om 18:09
Deze dame heeft de vraag ook bij Drops gesteld, ook antwoord gekregen. Welk antwoord nu geholpen heeft?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Yogya2 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 20 Februari 2019
Locatie: Dronten
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yogya2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2019 om 07:43
Bedankt voor het meedenken. Ik kon met jouw antwoord weer verder met het haken. Heel erg bedankt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns