Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

huis met zwembad

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: huis met zwembad
    Posted: 13 Maart 2019 om 15:49
Ik ging vanmorgen om iets over 6 naar het toilet en toen stond ik tot aan mijn enkels in de wc in het water .

Kraantjes dichtgedraaid maar het bleef spuiten .
Nooddienst gebeld want het bleef maar spuiten . Het leken de bedriegertjes wel . Ik was drijfnat
Zet u er maar wat onder ,ja als dat kon had ik dat wel gedaan . Hoofdkraan dicht ,ja die zit in een diepe put in de voortuin en zolang zijn mijn armen niet .
Toen mijn man maar wakker gemaakt ,die kon in een regenbui op zijn buik liggend net de kraan dicht krijgen .
Inmiddels stond de kelder ook blank . Om iets over 8 kwam de hulpdienst .

Heeft het probleem verholpen . Nu hebben ze dus van de week staan boren en dradentrekken dus zullen ze wel of met de trap of door het trillen iets beschadigd hebben ,maar bewijs het eens . De loodgieter heeft op 3 plaatsen de boel gerepareerd ,de kelder is weer droog gedweild alles wat verzopen was ligt in de kliko en nu ben ik het zat , gelukkig staat er nog wat op de pen en schijnt de zon . Als het goed is komen ze morgen om de steigers te zetten kijken wat er dan weer mis gaat
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 21:16
O jee mutti dat is niet goed wakker worden. Hopelijk gaat het morgen allemaal goed met de steiger opbouwen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 21:38
Gelukkig kon de loodgieter aan de buizen, want als die in de muur/vloer steken en daar is ingeboord kunt ge nog lang zoeken en breken en kappen.
Voordeel is dat ge direct wakker zijt als ge met uw voeten in het water staat, nadeel dat ge direct opgefokt zijt. Voordeel van de te korte armkes : ge moet niet alleen opgefokt zitten, ge krijgt er iemand bij die mee opgefokt zit te wachten totdat eindelijk die hulpdienst komt opdagen (wat nog zeer vlug was vind ik). Nog een voordeel : een propere opgeruimde kelder. Nadeel : al een volle klikobak.

Morgen verwittigt ge die steigerbouwers dat de kliko al vol zit.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2019 om 22:02
Ik weet alles nu weer met dichte ogen te vinden Beb ,heb al een paar keer staan te genieten ,nu het zo zien te houden .


Tip zorg altijd voor een ketel water dan heb je in ieder geval water voor koffie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 08:38
De steigerzetters zijn er .

De eerste stond al tegen de gemeente boom te plassen .
Als ze dat nu allemaal doen gaat die boom misschien dood ,hij is veel te groot voor op het trottoir en hij geeft zoveel stuifmeel dat mijn man zich een ongeluk zit te niesen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 08:53
Och jee das ook wat...
Gelukkig is het water nu weg...
Maar het geeft altijd zo'n hoop rompeslomp...
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 15:56
Oei, das niet prettig wakker worden, met natte voeten, behalve als je onder de douche staat.

Misschien toch uitzoeken wie de schuldige is, kun je verhaal halen voor alles wat je nu weg kon gooien, en voor de rekening van de loodgieter.


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 17:01
Ik voel met je mee. Vooral omdat mijn voorraad schoon drinkwater in de . . . kelder staat.
Soms zijn werkende mannen een lust voor het oog, maar soms valt het niet mee. Doe rustig aan en zet je wol veilig boven in een goede dichte plastic bak.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2019 om 18:15
O jeetje, dat is niet fijn wakker worden. Hopelijk is het leed snel voorbij
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2019 om 19:02
Dat is schrikken, zeg.
Maar wat was nou de oorzaak?
Een gescheurde leiding of zo?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2019 om 19:14
Nee ,er moet iemand met een trap op de slang gestaan hebben die op de grond lag ,met het ophangen van een ventilator .

Daardoor is er wat losgeraakt en dat kon de waterdruk op een gegeven moment niet meer aan ,volgens de loodgieter tenminste .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2019 om 19:34
Wat een ellende zeg.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns