Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

droevig

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: droevig
    Posted: 28 April 2019 om 01:52
Nog een paar dagen en dan is het 02 mei, sterfdag van mam. Dan is het twee jaar geleden dat zij ons verlaten heeft. OK, zij heeft wel de gezegende leeftijd van 90 jaar, en een paar maanden gehad; (geb in maart) 
Toch missen wij haar. (mijn broer en ik) 

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2019 om 08:46

Haar missen is niet erg, waarschijnlijk is zij altijd bij je in 100 kleine dingen. Je verdriet zal een plaats moeten vinden en kleiner worden,

maar die kleine dingen zullen bij jou blijven.  
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2019 om 18:32
Dat missen zal je je hele leven blijven doen .

Mijn ouders zijn er al jaren niet meer ,maar toch komen ze regelmatig bij je boven .
Niet meer in het felle verdriet als in het begin ,maar in dingen bij je zelf .
Dat zou mijn moeder ,vader ook zo gezegd hebben ,of dat doe ik eigenlijk precies als mijn moeder en dan vond ik het niet leuk en nu doe ik het zelf ook

Er blijven je hele leven snippers van je ouders door jouw leven spelen .
Soms met een lach ,soms met een traan .
Mij valt het op ,dat hoe ouder ik word hoe vaker het me overkomt .

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2019 om 21:28
Dat missen vind ikzelf steeds erger worden. Mijn vader was op 16 april 3 jaar overleden en net geen 71 jaar geworden. Is 3 maanden ziek geweest en heb hem verzorgd tot de laatste dag. We hebben het hier nog dagelijks over mijn vader en de kids zijn opa, die verder geen opa meer hebben. In die 3 jaar zijn er heel veel vervelende dingen gebeurd dan denk ik vaak als mijn vader dit wist dan .....
Wens jullie veel sterkte voor 2 mei en de andere dagen.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2019 om 00:21
Danku voor de steun. 

Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2019 om 09:30
Hoi Francis, het slijt wel maar vergeten doe je het niet. Mijn vader is inmiddels 28 jaar dood en mijn moeder dit jaar 4 maar je vergeet ze nooit en zeker niet bij speciale gelegenheden. Sterkte!
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2019 om 00:59
Danku, ja dat is zwaar. 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns