Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

trouwjurk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: trouwjurk
    Posted: 07 Mei 2019 om 12:19
Goeden middag

December heb ik jullie op het forum laten weten dat ik de trouwjurk van mijn dochter zou gaan maken.
Dat ben ik ook inderdaad gaan doen.
Heel enthousiast begonnen en het ging ook redelijk vlot en goed.
Toen...….. in de krant een advertentie waar ik op gereageerd heb.
En deze advertentie heeft een baan opgeleverd.
Deze baan voor 40 uur in de week.
Dan blijft er weinig tijd over om te haken.
Overdag het werk. Bij thuiskomst Eten opzetten en in de tijd dat de aardappels gaar worden gaan douchen en dan om 7 uur half 8 moe van de hele dag lopen naar bed.

Heb het nog wel geprobeerd om het tot een goed einde te brengen met de trouwjurk maar door complicaties van het niet passen toen de rok aan het bovenstuk werd gehaakt.
en door fouten die weer uit moesten gehaald.
Hebben mijn dochter en ik besloten dat het verstandiger zou zijn om een jurk te kopen.
Aangezien zij ook nog de mededeling maakte dat ze zwanger is werd het ook nog een puntje of de jurk wel zou passen als die klaar zou zijn.

Op 23 april jongsleden is mijn dochter getrouwd en we hebben een mooie dag gehad 
de jurk wil ik wel af gaan maken maar weet niet wanneer deze klaar zal zijn.
Aangezien ik nog steeds aan het werk ben kan ik dit ook niet inschatten

Als de jurk klaar is zal ik zeker een foto plaatsen

Hoop dat ik jullie voor nu voldoende op de hoogte heb gesteld.


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 12:32
Proficiat (baan) en balen (moe en kopen) en proficiat (oma) en toch ook weer proficiat (afmaken).

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 12:33
dank je wel bep
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 13:30
Allereerst gefeliciteerd met het huwelijk van je dochter. Een eigengemaakte jurk is het ideaal van elke handwerkster. Nood breekt wet! Zij zal er ondanks een gekochte jurk ongetwijfeld mooi uitgezien hebben.

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 13:32
dank je wel kamilla voor je reactie
en ja ze zag er mooi uit

Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 15:17
Allereerst gefeliciteerd met de trouw van je dochter...
Jammer dat het niet gelukt is maar wel goed dat jullie dit op tijd hebben ingeschat en een jurk hebben gekocht...
Ook gefeliciteerd met je nieuwe baan dat je het er maar helemaal naar je zin mag hebben...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 17:59
Dat zijn plussen en minnen ,maar naar mijn gevoel is het glas toch uiteindelijk halfvol

Beter een gekochte jurk dan een moeder die op je trouwdag niet op haar benen kan staan .

Als je fut hebt begin je vast aan iets voor de nieuwe wereldburger .

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 18:01
suziesfreubels en mutti 
bedankt voor jullie reactie


Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2019 om 21:40
gefeliciteerd met het trouwen van je dochter.
Jammer dat het niet gelukt is maar vergeet niet je hebt het geprobeerd dan kan je achteraf nooit spijt hebben dat je niet begonnen en geprobeerd hebt het te maken. Super da je de jurk alsnog wilt afmaken.
Misschien kan je een doopjurkje maken (als het kindje gedoopt word )voor ja aanstaande kleinkind.
Succes nog met je baan.
En probeer ook je rust te krijgen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 07:50
dank je wel petraco voor je reactie
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:07
Gefeliciteerd met de baan, met de dochter en de nieuwe wereldburger. Ik sluit me aan bij de rest van de dozen, wees blij, het handwerken
komt wel weer.
En misschien een tip, probeer eens een power nap bij thuiskomst - dan heb je de rest van de avond misschien iets meer fut.
Voeten hoger dan het hart en 8 of 10 minuten op de wekker zelf gebruik ik de smartfoon (en niet blijven liggen)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 10:10
Gefeliciteerd met je baan, je getrouwde dochter en je aanstaand grootmoederschap. Het blijft jammer van de jurk en het werk dat je er aan besteed hebt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2019 om 12:51
Was wat veel ,gaan werken en een trouwkleed haken oef dat kon niet lukken ,nu is alles toch in orde gekomen en kan je voor de baby gaan haken dat zal wel vlotter gaan he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns