Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ijsje eten aan zee

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ijsje eten aan zee
    Posted: 13 Mei 2019 om 00:20
Het was in de periode 16 06 2003 tot 30 06 2003 dat we (mam+  tante+ broer en ik)  met vakantie aan zee waren. Tante+ zei:"Het is nu goed weer, de zon schijnt en het is goed droog. Ik weet hier in de buurt een klein, maar fijn kremerieke. We gaan daar een kreemke eten. Ik trakteer". Dus wij allen daarheen. 
Ik had me net geschoren, en was gekleed in een short, kousen (altijd) en sandalen. Toen zei tante+ "Trek je T. shirt ook maar aan". Dus ik nam mijn T.shirt (wat meer op een minijurkje trekt) en deed het aan. Daar het vrij lang was, tot net boven mijn knieën, zag je bijgevolg mijn short nietmeer. Ook had ik, vanwege dat er wat wind stond, mijn haren achteraan in een staartje gebonden, zodat het niet alle kanten opwaaide.
Na een flinke wandeling (een omweg gedaan langs de villa's) komen we bij dat kremerieke aan. We zetten ons daar op dat terras aan een tafeltje en wat later komt daar de serveuse aan. Zij vraagt wat we willen nemen. We geven onze bestelling door en zij gaat die klaarmaken. 
Intussen komen aan de tafel achter mij drie vrouwen zitten. Ik hoor wel wat gefluister, maar hoor niet wat die nu juist zeggen. Dus ik luister ook niet verder. 
Dan zegt mam+ zo ineens:"Die vrouwen achter je die vragen zich af of jij een meisje of een jongen bent". Ik draai me wat om en hou mijn hand aan mijn oor. (broer is op dat moment eventjes naar de wc) Dan hoor ik dat ze wat luider praten. De eerste vraagt:"Ben jij een meisje of een jongen"? Voor ik kan antwoorden hoor ik die tweede zeggen:"Ik denk een meisje, want lange haren, en een strandjurkje aan". Zegt nummer drie:"Nee een jongen, want ik zie een klein snorretje". Zegt nummer één dan weer:"Ik denk toch een meisje, want weet je wel, die buurvrouw van naast mij, die heeft ook een snorretje". 
Voor ik iets kan zeggen zegt mam+ Francis die vrouwen vragen zich af of iknu een meisje of een jongen ben". Dan zegt nummer twee:"Duidelijk een meisje, want wie geeft er nu een meisjesnaam aan een jongen"? Ik zei toen:"Laat maar, niet op ingaan. Als ze het graag weten, dan moeten ze het maar aan mij vragen". (hebben ze niet gedaan)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2019 om 07:50
Bij de schoonfamilie zit ik ook wel eens als luisteraar in een discussie, als het me te bont word zeg ik altijd dat het misschien een idee
is om bij de mensen (waar het gesprek over gaat) aan te bellen en even te vragen hoe het zit.
De vraag als gespreksonderwerp - de intrige, is vaak interessanter dan het echte antwoord.
Francis is hier ook een meisjesnaam, soms met een "e" soms met een "i"
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2019 om 09:04
Iedereen is zoals hij of zij is en als ze het inderdaad willen weten moeten ze het maar vragen...
En als jij je er goed bij voelt bij wat je aan hebt en hoe je eruit ziet prima toch...
Zolang de mensen die je lief hebt weten hoe het zit is het toch voldoende...
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2019 om 09:58
Klopt. 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns