Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Oei, wat een noodweer

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2019 om 08:34
Onze buitenkraan is kapot, ik was zo blij, dat ik niet met gieters hoefde te sjouwen. Onze tuin is niet groot, ongeveer 10 bij 6,5 meter. Maar toch..
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2019 om 09:23
Het is geen record, maar ik ben er enorm blij mee 21 mm in totaal. 2 regentonnen vol, 1 halfvol en onze onderzeeboot (3 m3 = 3000 liter) bijna helemaal vol.
Het begon heel voorzichtig, maar omdat die krul boven Gelderland zat kregen we steeds weer wat. Ik heb zelfs op het wandelrondje
plassen gezien - nou dat is lang geleden. Aan de overkant stinkt het een beetje (niet heel erg), want de kleppen van de riool overstort hadden open gestaan.
Nu een droog weekend en dan krijgen we volgende week misschien nog weer wat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2019 om 18:06
Vandaag was het droog, wel was de lucht vochtig. Maar ik heb heerlijk gewandeld naar het winkelcentrum, 20 minuten heen en natuurlijk 20 minuten terug, naar de bieb, het Kruidvat, de slager, Deka en Appie Heyn. Helaas deed de container voor de goede doelen weer moeilijk. "Vraag om hulp" stond op het schermpje. Ik dacht nog dat heel hard HELP roepen iets zou doen, maar besloot toch maar de blikjes en flesjes mee naar huis te nemen, lekker volle wagen op luchtbanden. Jammer voor Apeldoornse Boys, volgende keer beter. In de weggeefkast lag de complete serie van Joop ter Heul. Ik heb de omnibus, maar heb hem toch maar meegenomen voor als iemand ze wil lezen. Terugzetten kan altijd nog. En er lagen twee tekenbloks/kleurboeken met poppen, die je zelf moet aankleden. Leuk voor mijn vriendin haar kleindochter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns