Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops trui Golden Moments

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 19:27
Dank voor alle reacties, ik moet er maar eens goed voor gaan zitten de komende dagen en alles flink uitpluizen . Of toch maar gewoon eens een proefstuk opzetten en zien wat er gebeurt... Fijne Paasdagen gewenst!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2020 om 10:51
Ik zou gewoon beginnen, want bij de raglan (even uit mijn hoofd) staat dat de steken die je extra krijgt in patroon gebreid moeten worden.
Oftewel je begint in de eerste ronde op positie 4 in het patroon (voor maat M) maar je krijgt er iedere zoveelste toer 2 steken bij op de mouw (voor en achter 1)
Dus dan kom je al snel meer naar voren in het patroon. Veel plezier met breien, ben heel benieuwd of je het straks ziet als je het ook op de naalden voor je hebt.
Back to Top
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2020 om 10:26
Ik geloof dat ik eruit ben ! 1 st R van raglan, dan 1 omsl ivm raglanmeerdering, dan 2 st R (= totaal 4 st), en dan begin ik gewoon met de eerste steek van A4. Aan het eind van de naald ook weer die 4 st tussen raglan en V-tje. Ik heb nu t/m naald 12 gebreid, en het ziet er goed uit, met 2 V-tjes op gelijke afstand links en rechts van de raglan. Het is dat ik de foto goed kon uitvergroten, want de omschrijving blijf ik vreemd vinden, vooral ook omdat ze hetover 13 steken hebben, terwijl A4 er maar 12 heeft . Erg verwarrend.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2020 om 11:04
Fijn .

Ik heb ook geprobeerd de foto te vergroten ,maar k heb nog een laptop uit het jaar 0 en ik kreeg hem niet op mijn tablet om hem te vergroten

Ben benieuwd of je nog antwoord krijgt van Drops ,meestal wel .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2020 om 10:15
A4 wordt in de breedte gewoon steeds herhaald, jouw mouwen zullen steeds breder worden en dan krijg je meer A4 in je mouw. Ik was zelf niet met de
1e steek van A4 begonnen, ik denk dat ze dat willen dat je met steek 4 begint zodat die motiefjes op een bepaalde manier op de mouw zitten. 
Maar als het er goed uit ziet - gewoon verder gaan.
Op een bepaald moment moet je die steken die je meer hebt ook in A4 gaan breien met die motiefjes . . . 

Uit mijn hoofd gezegd krijg je op een bepaald moment ook het A4 motief links en recht op je panden . . . 
Back to Top
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2020 om 09:50
Goedemorgen allemaal, even een update van mij. Nog steeds niets gehoord van Drops (11 dagen geleden mijn vraag gesteld!), maar alles verloopt soepeltjes en ziet er precies zo uit als op de foto’s bij het patroon . Ik heb inmiddels 4 V-tjes in de breedte op de mouwen, keurig verdeeld , en ook aan de zijkanten van het voor- en achterpand gaat het goed met de V-tjes. Héél soms denk ik dat ik misschien toch niet zo gek ben als ik eruitzie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2020 om 10:06
Soms is het ook een kwestie van durven en doen .

Ziet het er niet goed uit ,dan kan je het altijd nog uithalen en heb je alleen maar voor niets zitten breien . Je hebt niets verknipt of zo .
En voor niets is het ook niet helemaal, want je hebt ervan geleerd .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2020 om 10:55
Originally posted by Breibrij Breibrij wrote:

Goedemorgen allemaal, even een update van mij. Nog steeds niets gehoord van Drops (11 dagen geleden mijn vraag gesteld!), maar alles verloopt soepeltjes en ziet er precies zo uit als op de foto’s bij het patroon . Ik heb inmiddels 4 V-tjes in de breedte op de mouwen, keurig verdeeld , en ook aan de zijkanten van het voor- en achterpand gaat het goed met de V-tjes. Héél soms denk ik dat ik misschien toch niet zo gek ben als ik eruitzie


Fijn! De aanhouder wint. Benieuwd naar het eindresultaat straks.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns