Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wachtwoord vergeten

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wachtwoord vergeten
    Posted: 13 April 2020 om 12:40
Heeft niets met handwerken te maken ,maar ik ben zo brutaal .

Haken en breien kan ik wel ,maar ik ben een grote digibeet .

Nu werkt mijn laptop kennelijk wel met dat wachtwoord ,maar ik krijg steeds op mijn tablet het verzoek van google dat ik mijn wachtwoord in moet vullen . Ik heb mijn tablet niet zelf geinstalleerd en ik heb alle wachtwoorden die ik weet geprobeerd ,maar ze zijn niet goed .

Nu heb ik gezien dat als je je wachtwoord vergeten ben daar een oplossing voor is ,maar daar snap ik niets van . Corona wil niet dat er iemand binnen komt , is het mogelijk dat via de computer uit te leggen ?


De berichten van het forum komen nu wel op mijn laptop binnen, maar niet op mijn tablet , ik moet er dus steeds aan denken dat ik mijn laptop controleer anders mis ik jullie geklets zo in deze tijd .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2020 om 14:33
Heb je bij Google gezocht op "Google wachtwoord vergeten " ?

Dan krijg je als resultaat de support pagina's van Google.

Bovenin moet je dan kiezen voor Android óf Iphone/Ipad. Niet voor Computer.

Kies daarna voor Uw wachtwoord resetten.
Je krijgt dan vragen te beantwoorden zoals je mailadres of telefoonnummer dat bij Google bekend is.
Het wijst zich vanzelf
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2020 om 17:39
Hulten ,

Ik heb jouw aanwijzing gevolgd ik kreeg een code die heb ik ingevuld .
Toen moest ik een nieuw wachtwoord aanmaken heb ik gedaan ,nog een keer herhaald op verzoek op OK geklikt .

Lukt niet ga het morgen nog wel een keer proberen .
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 10:27
Ben benieuwd of het gelukt is Mutti
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 10:42
Nee is niet gelukt

IK kreeg een nummer code via de mail toegestuurd ,dat heb ik ingevuld , op volgende geklikt en toen moest ik een nieuw wachtwoord aanmaken en invullen ,weer op de aangegeven plek geklikt ,maar het had geen resultaat . Ik krijg nog steeds de mededeling Kan niet inloggen bij account
voer uw wachtwoord voor het account hieronder in om in te loggen .
Daar onder de rode streep Wacht woord .

Ik heb het 2x geprobeerd , telkens een nieuwe code gekregen , telkens een nieuw wachtwoord aangemaakt telkens met het zelfde resultaat .

Geen idee wat er mis is .
Ik durf het niet vaker te doen ,want straks gaan ze me wantrouwen . Het is dus alleen op mijn tablet .

Heb ik het volgens jou goed gedaan ?

we wachten maar tot corona de wereld uit is ,dan vraag ik het wel aan iemand die hier kan komen ,maar ik wil niet dat de kinderen nu hier komen ,niet voor hun en niet voor ons .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 11:29
Is het het wachtwoord voor google of het wachtwoord voor de hobbydoos ? Als je bij de hobbydoos inlogd moet je altijd een van de "nee" vinkjes op ja
zetten of andersom.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 11:34
Nee het is het wachtwoord voor google .
Ik heb ook nog een gmail op de tablet staan en die werkt .


Hobbydoos werkte eerst ook niet meer ,maar dat heb ik samen met Bep opgelost ,dat krijg ik nu dus weer op mijn tablet .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 11:36
Dat is heel apart, want voor de gmail moet je eigenlijk ook ingelogd zijn. Ik zal straks eens lezen wat je precies schrijft en kijken of ik er een
lampje op kan schijnen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 11:37
Wat klik je aan op je tablet als hij zeurt om jouw google password ? Welke app of internetsite ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2020 om 12:09
Als mijn tablet op dat account staat en ik ga naar postvak in , dan zeurt hij kan niet inloggen voer wachtwoord voor desbetreffende account in om in te loggen .

als ik met het zelfde account NOS opvraag komt die gewoon tevoorschijn
als ik de thuisbieb opvraag idem dito
als ik via google forum hobbydoos opvraag ,nu weer wel na de hulp van Bep

De enige keer dat hij zeurt is bij e mail postvak in .
Daar komen dan ook geen berichten op binnen .

Ik snap er totaal niets van .
Als iemand een mail gestuurd heeft krijg ik daar wel een waarschuwing van .Dat bericht vind ik dan op mijn laptop .

Duidelijker kan ik het niet neerzetten .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2020 om 10:10
Dat heb je heel duidelijk omschreven hoor, niks mis mee. 
Als jij op je tablet overal kunt inloggen, maar niet op je gmail (postvak in) dan heb ik een donkerbruin vermoeden dat daar een ander account
gebruikt wordt - in ieder geval hoe moet ik dat zeggen. Hij denkt dat je naar een ander dan jouw standaard account wilt, iets waar jij geen 
wachtwoord van hebt. Dit soort problemen lijken op de problemen die mijn schoonmoeder heeft als een van de ukkies aan haar telefoon gezeten heeft.

Maar er zijn hier meer tablet gebruikers, die weten misschien hoe je kunt zien welk account nu zeurt om een wachtwoord, zelf heb ik alleen
een computer en n telefoon. Of zie je ook daadwerkelijk jouw eigen mailadres daar staan ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2020 om 12:54
Als ik mijn tablet open en op email klik , dan staat daar het g mail account het andere account waar ik altijd mee wekte en alle accounts .
Als ik het v voor het gmail account zet werkt hij . zet ik het v voor het account wat ik altijd gebruikte dan begint hij te zeuren . Als ik dan op de knop nieuwe email klik opent hij en geeft aan dat er een email verzonden wordt van het eerst gebruikte account .
dan verstuur ik een email naar mijn g mail dan gaat hij zoeken zonder resultaat zet ik hen dan op het g mail adres dan komt het binnen .

Ik heb geen idee .Ik kan ermee werken ,maar iedereen heeft mijn eerste account dus die komen op mijn tablet niet binnen ,maar op mijn laptop wel .
Ik moet dus gewoon mijn laptop in de gaten houden voor nieuwe berichten en dat kunnen ook belangrijke berichten zijn .

zolang mijn laptop het nog doet is er niets aan de hand , even opletten dus .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2020 om 14:43
Ja dat snap ik, heeft dat mail programma ook nog een naam, ik heb b.v. outlook (uhm geloof ik) en als ik die open kan ik van 4 accounts mail lezen.
Maar ooit heb ik al die wachtwoorden ergens in moeten friemelen.

Ik ga even wat anders doen, dan denkt mijn hoofd er ondertussen wel even over na. Is dat ook een gmail.com adres ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2020 om 16:09
volgens mij is het google maar nu zeg ik misschien iets heel doms .

Als ik op instellingen klik en dan uit de lange lijst google instellingen klik ,komt mijn g mail adres bovenwater en je google account beheren

Ga maar lekker iets anders doen .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.938 seconden.
Lang Yarns