Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenzenuwachtig!!!!!!!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2008 om 15:45

Originally posted by stridje stridje wrote:

ik zie vaak dat de wereld zo hard word ,maar hier wordt je toch blij van dat er ook mensen zijn die aan anderen denken ,toch helpt het in het genezings proces,of slechte tijden dan voel je je toch gesterkt .
ik hoop ook voor jou betere tijden.
groetjes stridje
Ik zit op meerdere fora en het lijkt wel of het overal hetzelfde is, de buitenwereld is hard en gemeen maar de mensen van de fora allemaal zo lief! Ook in het echt! Ik heb al verschillende meetings gehad.

Maar wel heel erg fijn dat het dus allemaal toch wel meevalt hè met de boze buitenwereld.

Ik heb hier ook al heel veel leuke en lieve mensen gevonden. FIjn toch?

     All you need is love.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2008 om 16:23
Ik hoop voor jou dat er iets gevonden wordt,ik heb jarenlang hetzelfde gehad,bij mij waren het cystes die niet weg wilden,voel met je mee,en natuurlijk duim ik mee.juist fijn toch dat iedereen met je meeleeft.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2008 om 23:54

Gisterochtend de uitslag gekregen.Moet na de zomer geopereerd worden.Dit is het beste volgens de KNO-arts.Het is een beetje moeilijk om te vertellen, doe het maar even puntsgewijs.

holtes in gezicht zijn te klein,overgevoelig neusslijmvlies hier door,drukkend(ontstekingachtig) gevoel en hoofdpijn .Neusschotjes zit zo scheef dat ik door mijn linker neusgat bijna niet kan ademhalen, dit samen met bovenstaande geeft alle vervelende klachten.Neusschotje moet nu recht gezet worden, zodat het slijmvlies meer wordt en de holtes minder pijnlijk zijn.Tranende ogen komt ook hierdoor, traanvocht kan niet via neus bij mij weg.

Lang verhaal.Gelukkig niets ernstigs, gewoon zeer ongemakkelijk.(volgens arts).

Groetjes Catharina

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 06:53

Dag Catharina,

Gelukkig weet je nu tenminste wat er aan de hand is... pech dat je moet geopereerd worden, maar hopelijk wordt daarna alles beter.

Héél véél sterkte.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 07:12

herkenbaar en zeer vervelend probleem,maar gelukkig kunnen ze het verhelpen,alleen vervelend dat je zo lang moet wachten.

Sterkte.

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 07:34
GELUKKIG,JE HEBT NIET IETS"ENGS".
OPEREREN IS NOOIT LEUK,MAAR JA WAT MOET,DAT MOET.


FIJN WEEKEND
RENATE    
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 08:49

Nou geniet dan eerst nog maar van een fijne zomer...... je weet nu tenminste waar je aan toe bent. Ik ben altijd blij als ik weet wat het is, en dat ze je niet met een vaag antwoord wegsturen.

Ik leef met je mee TONY

Antonia
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 12:23
Fijn dat het niets ernstigs is en dat er wat aan te doen is. Nu nog even de zomer doorbrengen met genieten van ik hoop mooi weer en dan er tegen aan met daarna veel verlichting. Veel succes en sterkte ermee.
Groetjes,
Dorine
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 17:35

Ik ben zeker heel blij dat het allemaal zo serieus is genomen.En dat deze arts het zo goed heeft laten onderzoeken.

Het was ook een heel vriendelijke man.Had wel langdurig zijn ogen dicht tijdens ons gesprek,hoop dat hij dat tijdens de operatie niet gaat doen.Wie weet waar mijn neus dan terecht komt

Ik ga zeker eerst van de zomer genieten.Heb nog een extra neusspray mee gekregen die de allrgische verschijnselen wat onderdrukken.Als ik n.l. aan het hele gebeuren ga denken krijg ik nu al de kriebels in mijn maag.Ben een beetje panisch voor ziekenhuizen als het voor mij zelf is.Moet vooral niet vergeten te zeggen dat ik door spanning koorts krijgt.Bij mijn laatste operatie zou ik in principe twee tot drie dagen hebben moeten blijven maar omdat ik koorts bleef houden heb ik daar 10 dagen gelegen.Uiteindelijk mocht ik met koorts weer naar huis.Moest wel 2 keer per week voor controle , later  minder vaak  dit was met het oog op evt. ontstekingen natuurlijk,maar was toen tenminste weer thuis bij de kinderen, die toen nog echt jong waren.

 

Groetjes Catharina

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 18:37
Catharina, gelukkig weet je nu wat er aan de hand is, en natuurlijk is het oervervelend dat je nog geopereert moet worden. Maar, ze hebben in elk geval hun best gedaan. Het is goed als een arts goed luistert naar je. Ga eerst genieten van de zomer, en deze heerlijk warme, fijne pinksterdagen , lieve groetjes irene.
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 19:30

fijn dat je weet waar je aan toe bent en een operatie is altijd vervelend.

geniet nog maar deze zomer en de herfst wordt mooi voor jou

 

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 19:51
vervelend maar toch ergens weer goed nieuws dat je wet wat er staat te gebeuren! heb zelf ook soms koorts door spanning, en dat moet je dan inderdaad best even vermelden! even een briefje in je toilettas stoppen, vergeet je het zeker niet!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 21:16
............ik wens je een fijne zomer ,en dan er tegen aan en het is gebeurd voor je er erg in hebt en denk dan achteraf .....heb ik mij daar zo druk/zenuachtig over gemaakt..............maar gelukkig is het niets ernstig................toch ook,STERKTE    
groetjes geesje
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2008 om 21:24
Hoi Catharina, ik weet dat dit raar klinkt, maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn hoor. Ik heb het nml ook gehad. Ik kreeg een dagbehandeling en was daarna vrijwel van mijn klachten af. Heel veel sterkte en geniet nu nog maar van de zomer.
GROETJES ANGELA
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 20:45

 

heel veel sterkte Catharina ik hoop dat je in elk geval een fijne zomer hebt

groetjes Thea
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2008 om 20:53
Wat zo'n scheef schotje al wel niet kan veroorzaken. Hopelijk ben je na de operatie klachtenvrij. Duurt gelukkig nog even, kan je lekker flink wat moed verzamelen. Een ziekenhuisopname, hoe kort ook, blijft natuurlijk vervelend.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.358 seconden.
Lang Yarns