Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vest/trui

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vest/trui
    Posted: 30 September 2020 om 21:50
Een paar jaar geleden heb ik ooit eens het vest van Berona gehaakt.
Nu wil ik dit patroon graag gebruiken om er een trui van te haken in plaats van een vest.
Het patroon is voor en achterpand in 1x gehaakt, dus zonder zijnaden.
Nou is mijn vraag, is dat mogelijk?
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2020 om 22:07
Ik ken het patroon niet maar ik zie dat er een facebook groep is van Wendy, genaamd haakwerkje. Misschien dat daar er iets over staat?

Meestal moet het mogelijk zijn, ik doe het soms andersom, dus van een truipatroon een vest maken.

Wanneer het vest geen overslag met knoopsluitint heeft, zul je extra steken nodig hebben op het voorpand. Zit er een motiefje in, dan wordt het rekenen.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2020 om 22:24
Dank je wel voor je snelle reactie. Ik ga eens kijken op de FB pagina
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2020 om 09:08
Het voorpand zou dan hetzelfde gebreid worden als het achterpand met een iets diepere hals. Kijk maar naar andere truipatronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2020 om 09:37
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het voorpand zou dan hetzelfde gebreid worden als het achterpand met een iets diepere hals. Kijk maar naar andere truipatronen.


Ja,natuurlijk! Waarom heb ik dat zelf niet bedacht
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2020 om 12:11
Omdat Magtelt slimmer is dan goed voor haar is. Mijn kinderen klaagden vroeger, dat ik al een oplossing had, voordat zij een probleem hadden. Over twee weken komt een monteur de glaskabel aansluiten en ik ben nu al bezig met logistieke problemen oplossen. Ruimte creëren net in een rommelige hoek van de huiskamer. Waar laat ik alles zonder het kwijt te raken? Moet de kast onder de trap ontruimd worden?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns