Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops SIBERIA 185 -2

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cliserie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Februari 2020
Locatie: Veurne
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cliserie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops SIBERIA 185 -2
    Posted: 20 December 2020 om 11:12
Hallo, kan iemand me aub verder helpen met de interpretatie van het laatste deel van de omschrijving voor de mouw ? We meten opnieuw op het punt waar we 60cm en 41steken hebben  Vanaf daar brei ik 15cm maar dan staar er : Kant 19 steken af aan elke kant terwijl u tegelijkertijd 8 van deze 19 steken 2 aan 2 samen bereidt...enz...Dus in totaal 38 steken minderen (2x19). Dan heb ik toch maar 3 steken meer over en geen 16 zoals vermeld in de uitleg? Vanaf de omschrijving kant af als volgt :... begrijp ik het niet meer. Alvast bedankt voor uw hulp !
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2020 om 14:31
De vraag met antwoord staat ook bij de vragen onderaan het digitale patroon. Het gaat om minderen en tegelijkertijd ook meerderen. Er staat ook een video bij de antwoorden om het uit te leggen. Zie de vraag van Anna gesteld op 13-09-2018 met filmpje How to bind of and decrease at the same time
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2020 om 15:34
Patroon --> Siberia
Als ik tel dan zijn die 19 steken echt 19 steken, alleen 8 van die brei je eerst samen voor je ze afkant, hoe je dat doet staat misschien in het filmpje
maar anders zou ik het doen zoals het mij (jou dus) het beste uitkomt.
Dat is dus 41 - 19 = 22, daarna kant je een keer 3 en een keer 2 en een keer 1 steek af 22 - 6 = 16 steken.
Wel steeds aan de goede kant van het werk en er zitten ook nog wat naalden zonder minderingen tussen. De minderingen zijn ook niet aan beide kanten, maar aan 
het begin van de naald. Straks opletten bij de andere mouw dat je goed in spiegelbeeld breit.
Back to Top
Cliserie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 08 Februari 2020
Locatie: Veurne
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cliserie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 14:20
Sorry voor het late antwoordje maar super bedankt voor,uw reactie!
Ik moet juist nog even uitzoeken hoe ik aan di,vraag van Anna geraak en die video onderaan het digitale patroon. Een heel gelukkig nieuwjaar!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 17:53
Originally posted by Cliserie Cliserie wrote:

Sorry voor het late antwoordje maar super bedankt voor,uw reactie!
Ik moet juist nog even uitzoeken hoe ik aan di,vraag van Anna geraak en die video onderaan het digitale patroon. Een heel gelukkig nieuwjaar!


De vraag en het antwoord staan niet hier op de Hobbydoos Ilse, maar bij de vragen en opmerkingen in de digitale versie van het patroon op Garnstudio

deze link
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2021 om 11:00
Even naar de datum van de vragen kijken, want dat schuift steeds op - ik keek net en het staat alweer een pagina verder.
Als je link van Hulten aanklikt zie je meteen paginanummers (hij staat op 6), je kunt verder bladeren en dan de juiste datum vinden.
Gewoon proberen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns