Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Harry Potter

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Harry Potter
    Posted: 03 Juni 2021 om 18:24
Voor de liefhebbers of moeders of oma's van liefhebbers: Harry Potter Magisch Breien, Tanis Gray. Ik vond het in de bibliotheek. Maar ik ga het bestellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2021 om 20:50
Ik heb verleden jaar Hedwig gebreid uit dat boek. Ergens kwam een link van het patroon uit dat boek voorbij. Ik moet haar nog steeds in elkaar zetten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2021 om 21:36
hopelijk krijgt onze bieb dat ook eens. Mooi boek lijkt me dat maar vind het toch wat prijzig.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2021 om 07:29
Op internet zijn wel patronen van de schooldassen te vinden. Die kun je het beste rondbreien vanwege de strepen. Er is een techniek om de strepen netjes rond te breien, alleen begrijp ik die niet, ook niet al lezend in het boek. Ik zal het moeten uitproberen. Later leg je de das dan plat en haak je er franjes aan.

Bij onze bieb kun je aankoopsuggesties doen. Of lenen uit een andere bibliotheek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2021 om 10:24
Volgens mij is het bij alle bibliotheken zo dat je gratis binnen je provincie kunt reserveren, ik doe dat redelijk vaak, ik heb nu een boek uit Arnhem
naast me liggen. Mijn voordeel is wel dat Gelderland echt een hele grote provincie is.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2021 om 20:51
Dan moet ik toch eens Britt na laten vragen of ze via een andere bieb eraan kunnen komen. Ik heb zelf geen pasje leen op britt's pasje.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2021 om 12:33
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik heb verleden jaar Hedwig gebreid uit dat boek. Ergens kwam een link van het patroon uit dat boek voorbij. Ik moet haar nog steeds in elkaar zetten.


Hedwig ziet er knap ingewikkeld uit. Met die vleugels vooral.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2021 om 12:35
Originally posted by petraco petraco wrote:

Dan moet ik toch eens Britt na laten vragen of ze via een andere bieb eraan kunnen komen. Ik heb zelf geen pasje leen op britt's pasje.


In Apeldoorn kun je online reserveren en lenen van andere bibliotheken, als je inlogt. Met je lezersnummer, en dan een password bedenken. En dan krijg je een mail, als het boek klaarstaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2021 om 21:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Originally posted by petraco petraco wrote:

Dan moet ik toch eens Britt na laten vragen of ze via een andere bieb eraan kunnen komen. Ik heb zelf geen pasje leen op britt's pasje.


In Apeldoorn kun je online reserveren en lenen van andere bibliotheken, als je inlogt. Met je lezersnummer, en dan een password bedenken. En dan krijg je een mail, als het boek klaarstaat.
Dank je wel Magtelt zal dit Britt vragen om eens na te kijken. Heb haar pasje niet, maar zal ze wel willen doen. Tongue
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2021 om 09:01
Je kunt op de site van je bibliotheek vast wel informatie krijgen over lenen uit andere bibliotheken. Ik zag net dat er een landelijk systeem is, waarbij je € 13 betaalt voor een boek uit een andere provincie. Dat heeft voor mij een hoog ammehoelagehalte, dan kijk ik op marktplaats en boekwinkeltjes.nl. IK vind dat een hoop geld voor een boek, dat je misschien één keer leest. Er zal vast ook op die site iets staan over aanschafsuggesties.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2021 om 21:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Je kunt op de site van je bibliotheek vast wel informatie krijgen over lenen uit andere bibliotheken. Ik zag net dat er een landelijk systeem is, waarbij je € 13 betaalt voor een boek uit een andere provincie. Dat heeft voor mij een hoog ammehoelagehalte, dan kijk ik op marktplaats en boekwinkeltjes.nl. IK vind dat een hoop geld voor een boek, dat je misschien één keer leest. Er zal vast ook op die site iets staan over aanschafsuggesties.
ja zal zeker kunnen . Ga dat binnen kort eens doen maar heb even tijdgebrek.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2021 om 14:13
Ik vind het eigenlijk al heel wat dat ik zonder extra kosten een boek uit een andere bieb binnen de provincie mag lenen.
Als je 13 euri moet betalen heb je het boek al haast zelf betaald.
Maar volgens mij is het landelijk dat als je lid van de openbare bieb bent dat je binnen je eigen provincie gratis mag lenen - het boek moet er dan alleen wel zijn.
Dus proberen zou ik zeggen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2021 om 08:38
IK vind het boek een geweldige aanwinst voor de hobbykast. Dassen en vesten en allerlei leuke knuffels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2022 om 16:20
Ik las net in een haakblad, dat er ook een "Harry Potter Magisch Haken" bestaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns