Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de grote kleine treinencompetitie

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2021 om 16:26
Er moet natuurlijk eens een winnaar komen .
Er was toch al een keer een team afgevallen ?

Ik denk dat ze vorige keer niet echt een keus konden maken of zo en ze ruimte in de uitzendingen hadden .

Ik dacht dat we bij heel holland bakt ook wel eens zoiets gehad hadden .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2021 om 17:13
Bij een halve finale zijn er twee teams over, na een finale maar één. Ik denk dat ze zich verteld hadden en dan was het deze week al finale geweest tussen twee teams. Ik erger me aan het vrouwelijke ietwat zoetsappige jurylid. Ik heb ook nooit eerder meegemaakt dat de jury zich vooraf bemoeide met dingen die ze later moeten beoordelen. En dan moeten mensen wel gehoorzamen, anders verliezen ze punten. Maar ik kijk niet vaak naar competities, behalve als Ajax speelt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2021 om 19:55
in heel holland bakt staan ze altijd met 3 in de finale, daardoor dacht ik, toen het roe team mocht blijven, dat dat hier ook zo zou zijn
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2021 om 10:04
Ik vond de treinbanen interessant, maar ik houd helemaal niet van die afvalraces en -wedstrijden, waarbij iemand of een team in tranen afgaat. Toch kijk ik wel altijd baar de Great British Sewing Bee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2021 om 11:35
Ik vond de treinbanen ook interessant , vooral die zwartwitte ,waar dat jurylid zijn bedenkingen bij had of de constructie het wel zou houden .

Maar smaken verschillen .

Wat ik nog het mooiste vond dat een lid van de oranje ploeg ,een lid van de blauwe dus verliezende ploeg , troostte .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2021 om 12:41
de treinbanen vind ik stuk voor stuk fantastisch!! de creativiteit spat er van af en dan die techniek.... Clap
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.480 seconden.
Lang Yarns