Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Opnieuw inloggen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Opnieuw inloggen
    Posted: 02 November 2021 om 08:24
IK probeerde net naar de jarigen te kijken en moest opnieuw inloggen. Toevallig heb ik mijn wachtwoord nog ergens, dus het lukte, maar eerst werd gemeld dat gebruikersnaam en wachtwoord niet correct waren. De tweede keer lukte het wel. Toen kwam nog even de melding, dat ik het formulier (welk?) opnieuw moest invullen, wat ik negeerde en toen was ik weer geaccepteerd. Ja, ik ben al lid sinds 2007 en nooit weggeweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2021 om 10:41
De wereld van het internet blijft verrassend.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2021 om 11:30
De hele wereld blijft verrassen, vanmorgen voor het eerst in tijden een pimpelmees en een roodborstje in de tuin. Het kan ook een goudvink zijn geweest, het was in ieder geval een grapjas, hij/zij klom in de houten voederpaal.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2021 om 12:14
Verrassend , maar soms ook irriterend .

Krijg net bericht van de kpn dat wegens onderhoud volgende week ik geen vaste lijn heb en dat het ook mogelijk is dat ik geen t.v . heb ,als dat zo is moet ik dit doen en dat doen ,gooi het maar in mijn pet .

Vorige maand was er ook al zoiets met de radio van ziggo , moest er weer iets aangeschaft worden .

Mijn man ,die erg vergeetachtig wordt ,snapt er niets meer van en is instaat alles weg te gooien ,zo boos wordt hij dan .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2021 om 16:09
Ja, en als je dan een week of zo zonder tv en internet zit, zou je minder hoeven te betalen, maar zo is het niet. Ik hoorde vandaag dat in Brabant in bepaalde steden mensen met een koopwoning ineens hun voortuin moeten inleveren of ervoor betalen, terwijl sommigen al 20 jaar dachten dat die tuin bij hun huis hoorde. Iemand opperde al dat hij de gemeente een rekening zou sturen voor het 35 jarig onderhoud van de gemeentetuin voor zijn huis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2021 om 18:12
Machtelt , wij hebben van de achtertuin 13 m af moetenstaan en van de zijtuin eerst 1 toen 2 en uiteindelijk 5 m .Het was nodig om dreinage aan te leggen .Van de achtertuin was het geen vlak stuk ,maar een omhooglopend stuk duin , dus veel kleiner is hij niet gevonden

Toen kregen we ook nog bericht dat de garage afgebroken moest worden omdat hij illegaal stond . De gemeente kon niets vinden .Hij stond er al 30 jaar .

Ik had een tekening van het kadaster waarop hij ingetekend stond ,plus de aanvrage en de toestemming .Dat ging dus niet door

Met de tuin hebben we ,ondanks alle bewijzen het niet voor elkaar gekregen , wel hebben ze de tuin naar onze wens opnieuw aangelegd
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2021 om 09:12
Overigens moest ik bij de bibliotheek ook weer inloggen om bij mijn gegevens te komen. Volgens mij gaat Windows 10 naar Windows 11 en de overgang brengt nu eenmaal problemen mee. Geen opvliegers, maar klanten kunnen wel opvliegen.

Wij hebben jaren geleden een schutting laten plaatsen precies op de plek, waar bij de koop van het huis paaltjes en een ijzerdraad waren. Toen hebben we buren in de problemen gebracht, want die hadden er allemaal een metertje bij gepakt. Maar jaren daarna kwam er een politieagent wonen en die heeft in het kadaster gekeken en juridisch advies gevraagd en dat metertje was correct. Dus zij kunnen de gemeente een rekening sturen voor jaren van onderhoud van gemeentegrond. Echter zijn de meesten allang verhuisd. De grond achter onze schutting wordt trouwens goed onderhouden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2021 om 13:42
Bij mij ging het bij de bieb ook verkeerd , ik kon ook niet meer verlengen terwijl ik wel een herinnering kreeg .

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns