Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

We mochten weer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: We mochten weer
    Posted: 18 Januari 2022 om 15:01
Hoera, we mochten weer sporten, er zijn veel afgehaakt, maar de kernploeg kwam bij elkaar in een zaaltje voor oefeningen en grondoefeningen. Ik voel weer dat ik spieren heb. Het is toch van de gekke, dat je bij hoge bloeddruk, hoog LDL-cholesterol en hoog bloedsuiker het advies krijgt om veel te bewegen en te sporten, en dat de regering dat dan niet-essentieel noemt. Rutte beweerde nog dat mensen geen honger krijgen van niet sporten. Nee, maar ze worden wel dik van alleen achter de computer zitten of op de bank hangen en grote zakken chips inhaleren. Ik heb gebruik gemaakt van een paar apparaten en vrijdag krijg ik een nieuw programma en instructies voor apparaten die ik niet ken. Overigens lust ik geen chips meer, dus ik heb me daar niet schuldig aan gemaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2022 om 10:53
Nee, maar volgens mij hebben de kamerleden , en van sommige ziekenhuizen weet ik het zeker, een eigen sportzaal .

Er was hier een sportzaal die voor het ziekenhuispersoneel ,dat werkte in een ziekenhuis zonder zo'n voorziening , open was gegaan alleen voor het personeel, en dat kon daar dan gratis sporten . Het moest sluiten .
Dus als de voorziening in het ziekenhuis is mag je er gebruik van maken ,maar als het om de hoek is niet .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2022 om 12:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Hoera, we mochten weer sporten, er zijn veel afgehaakt, maar de kernploeg kwam bij elkaar in een zaaltje voor oefeningen en grondoefeningen. Ik voel weer dat ik spieren heb. Het is toch van de gekke, dat je bij hoge bloeddruk, hoog LDL-cholesterol en hoog bloedsuiker het advies krijgt om veel te bewegen en te sporten, en dat de regering dat dan niet-essentieel noemt. Rutte beweerde nog dat mensen geen honger krijgen van niet sporten. Nee, maar ze worden wel dik van alleen achter de computer zitten of op de bank hangen en grote zakken chips inhaleren. Ik heb gebruik gemaakt van een paar apparaten en vrijdag krijg ik een nieuw programma en instructies voor apparaten die ik niet ken. Overigens lust ik geen chips meer, dus ik heb me daar niet schuldig aan gemaakt.

Helemaal mee eens Magtelt! Ik ben afgelopen maandag ook weer naar de sportschool geweest en voel dat ik spieren heb. Vanavond voor de 1e keer weer naar de AquaVaria (zwembad). Die Rutte en de rest van dat clubje weten niet wat wel en niet essentieel is; Gall&Gall open maar de sport? Gesloten. Verkeerde afweging gemaakt? En met dit clubje moeten we nu voor de 4e keer doen. Gewoon vreselijk!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2022 om 13:13
Ik had het ook graag anders gezien ,maar we hebben een democratie .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2022 om 18:22
Ik heb eerder in een artikel gelezen, dat de overheid sport niet zo ziet zitten. In 1928 voor de Olympische Spelen moest de burgemeester van Amsterdam speciaal toestemming geven om te boksen, want die sport was hier verboden. En voetbalvelden werden altijd verbannen naar de rand van de stad, niet op dure bouwgrond voor huize. Als de stad dan uitgebreid moest worden, werden de voetbalvelden weer opgeschoven. Terwijl er wel restaurants en theaters midden in de stad zijn. Maar die moesten meestal eigen broek ophouden met wat subsidie, de sport zal toen wel uit een gemeentepotje betaald zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns