Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Poppenhuis en miniaturen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Monica Akse View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 23 Januari 2022
Locatie: Naaldwijk
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Monica Akse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Poppenhuis en miniaturen
    Posted: 23 Januari 2022 om 19:33
Goedenavond,

Ik ben op zoek naar een middelgroot poppenhuis, mag al ingericht zijn, mag ook leeg zijn. En het e.e.a. aan miniaturen, meubeltjes, eventueel behang etc. Kortom het liefst een hele hobby inventaris op het gebied van poppenhuizen. Misschien iemand die er mee stopt en alles wil verkopen.

Hartelijke groet,

Monica Akse
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2022 om 22:08
je zou op marktplaats kunnen kijken, daar wordt regelmatig eea aangeboden
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2022 om 12:09
Ik zou ook zeggen kijk eens op Marktplaats
Back to Top
JudyAs View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 November 2022
Locatie: Nieuw Vennep
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JudyAs Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2022 om 18:27
Soms kom je in een kringloop ook oude poppenhuizen tegen. Soms zelfs met de meubeltjes en oude popjes erbij 

Heb je inmiddels iets gevonden ?? 
Back to Top
Heleen View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2023
Locatie: Onnen
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Heleen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2023 om 09:59
Ik heb na het overlijden van mijn laatste zus nu het grote Selecta poppenhuis (102x57x32) in huis dat onze ouders in de jaren 50 met veel.plezier voor hun 3 dochters maakten. Mijn zus was zo'n 25 jaar geleden begonnen met de renovatie, maar heeft dat door omstandigheden niet afgemaakt . Mijn hobby is het niet. Wie kan ik hier blij mee maken? De originele bouwtekeningen zitten er bij, zonder verdere beschrijving. Desgewenst kan ik foto's sturen. Verzenden lijkt me helaas geen optie.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns