Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2022 om 11:59
Een paar dagen redelijk , maar toen hij gisteren thuiskwam ,was hij lijkwit en vreselijk duizelig . Ik kon nog net een stoel uit de kamer halen anders was hij tegen de vlakte geslagen .
Na een poosje trok het bij .
Er was geen uitval .Ik mocht geen dokter bellen want dan ging hij weg .waarnaartoe wist hij niet .

Ik heb op de slaapkamer de dokter gebeld en gezegd dat IK thuis een gesprek wil hebben ,dat IK een heleboel wil weten over zijn medicijn gebruik , maar vooral of ik strafbaar ben als ik geen arts of 112 bel in zo'n geval .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2022 om 13:21
Heel goed van jou dat je antwoord vraagt op je vragen ,hij heeft zeker medische hulp nodig maar je kan niemand dwingen
Ik hoop dat alles goed komt .Een voor jou
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2022 om 19:08
Een heftig verhaal Mutti. Hoe gaat het nu met de patiƫnt? Sterkte voor jou.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2022 om 08:55
Hij weet er zelf niets meer van .

Hij blijft alleen vreselijk duizelig .
Vanmiddag komt de huisarts langs om alles te overleggen ,

Bedankt , voor je medeleven
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2022 om 10:44
Goede morgen iedereen,hoe is het daar met de storm ,hopelijk niet veel schade ik was op momenten toch een beetje bang ,veel bomen zijn hier omgewaaid maar niets ernstig
De natuur maakt rare kuren
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2022 om 11:38
Hier valt de schade ook mee . Een afdekzeil, voor het hout wist mijn man nog net te redden .

En er vloog een tuinstoel tegen het raam ,maar dat is nog heel gelukkig .
Normaal gesproken staan de tuinstoelen in de garage , maar omdat mijn man zo'n last heeft van duizelingen , staat er voor de zekerheid die tuinstoel .

Mijn dochter heeft geluk gehad .
Links en rechts van hun huis ,zijn pannen van de daken gevlogen , ze heeft de auto net optijd kunnen verzetten .
Bij een andere buurman is de schutting kapot .
Ze woont nu in een dorpje , en dan zie je dat iedereen voor elkaar klaarstaat .

Als je de foto's ziet ,vreselijk .





Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2022 om 18:21
Toch wel erg die schade en wanneer is het in orde ,het is vooral het wachten op hulp ze hebben het heel druk nu en ze zeggen hier dat het maandag terug fel gaat waaien,aan mijn voordeur lag een hoop zand erachteraan een berg bladeren.maar dat is niet erg .Mijn kat is vandaag maar eventjes buiten geweest bij het minste geluid schrikt hij
Er zijn in de tuin veel bloembollen aan het uitkomen dat is wel leuk dat de lente toch stilaan in zicht is
    [<:o)]
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2022 om 11:46
Bij ons zijn er gisteren bij de overbuurman 4 ,meters hoge ,populieren omgegaan .

Ze zijn tot laat in de avond bezig geweest om ze met een kraan met een grote schijnwerper erop over de huizen heen op de weg te leggen .
Het was een eng gezicht die man in die zwiepende bomen te zien gaan ,ik denk om de takel vast te maken .
Vanmorgen hebben ze de zijtakken eraf gezaagd en de stammen in grote stukken gezaagd en in een vrachtwagen gedeponeerd .
De weg is weer vrijgegeven .

We zitten nu in een groot gat te kijken , maar er zijn geen ongelukken gebeurd en dat is het voornaamste .

Er staan nog meer bomen en als die straks weer in het blad komen,zal het gat ook wel dichtgroeien .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2022 om 11:35
Goede morgen eindelijk is het rustig buiten en kan ik mijn fiets nog eens buiten halen dat was het weer wel he .hoop dat het nu wat rustiger word ...afwachten
Ik ga nu wat haken tegen pasen voor mijn kleindochter die in de kinder opvang werkt
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2022 om 11:40
Dat is een leuk idee, gaat je echt aan de lente doen denken .

De vogels doen het ook al , ik vond na de storm al kapotte duiveneieren , die vogels beginnen ook vol goede moed opnieuw .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns