Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Weer terug! Update

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Weer terug! Update
    Posted: 23 Februari 2022 om 14:34
Hèhè, na allerlei 'toestanden' (paar operaties, chemo en zeker het herstel daarna) lijk ik weer goed opgeknapt te zijn. Een hele tijd niet op het forum geweest, geen zin/puf gehad om te handwerken, ook niet om dingen te lezen en al helemáál niet om te reageren, maar het gaat nu best weer goed. Moet nog wel geregeld terug naar het ziekenhuis voor controle, want eierstokkanker schijnt een echte 'stille killer' te zijn, waarvan maar 1 op de 3 patiënten herstelt, maar ik hoop gewoon (misschien wel heel egoïstisch) dat ik dus bij die 33% zit die het wél overleeft. Ik heb er weer zin in en zelfs weer wat garen gekocht om lekker 's avonds een tijdje te gaan zitten breien op de dagen waarop ik niet te moe ben. Die moeheid is nog wel een dingetje, maar goed, daar is mee te leven. Ik zal waarschijnlijk niet meer zo actief zijn op het forum, wil mijn energie een beetje verdelen, maar probeer weer geregeld in te loggen en te kijken waar iedereen mee bezig is! Straks nog even naar buiten, de zon geeft energie en die schijnt vandaag volop! Geniet ervan allemaal, die kleine dingen zijn belangrijk!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2022 om 16:14
Welkom terug. Wat een nare tijd heb je gehad! En dat ook nog tijdens alle lock downs. Veel sterkte!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2022 om 21:19
Hartelijk welkom terug op het forum .

Wat knap van je dat je probeert, langzamerhand weer wat op te pakken .
Ik hoop dat het komend voorjaar je daar ook bij helpt .


Veel sterkte
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2022 om 12:35
Welcome back en heel veel succes met het doorstaan van dit alles en natuurlijk gaan wij ervan uit dat jij bij die 33% zit
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2022 om 18:32
Welkom terug. Fijn dat je er weer bent.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2022 om 11:33
Welkom terug en veel sterkte je bent al ver gekomen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2022 om 17:11
sterkte en wat fijn dat je weer een beetje energie hebt en zelfs garen hebt gekocht en weer aan de brei kan 

Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2022 om 09:20
Dank voor jullie lieve reacties! Door de lockdowns heb ik inderdaad weinig mensen gezien, en een aantal 'evenementen' die voor chemopatiënten normaal gesproken in het ziekenhuis zouden plaatsvinden (speciale workshop koken omdat je smaak meestal verandert, een workshop over make-up e.d.) ging niet door. Op zich wel jammer, maar aan de andere kant ook wel de rust gevonden om weer langzaam wat conditie op te bouwen. Onlangs op controle geweest en het zag er allemaal goed uit, dus ik heb er weer helemaal zin in! Binnenkort zal ik eens kijken of het me lukt een foto te plaatsen van de trui die ik nu onder handen heb. Haha, dacht dat het wel zou meevallen. Het patroon (op Youtube een filmpje van gezien, geen idee hoe de steek heet) loopt over 8 toeren en is goed te doen. Ik moest een veelvoud van 4 steken + 1 kantsteek opzetten. Allemaal wel leuk, maar nu ben ik met de eerste mouw begonnen en moet ik echt uitrekenen hoe ik te werk moet gaan, dus dat is eigenlijk de grootste uitdaging. Een beetje puzzelen, maar dat is wel goede hersengymnastiek. Weer een mooie nieuwe uitdaging dus!
Fijne dag allemaal, geniet van het zonnige weer!

Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2022 om 13:05
Welkom terug. Smile
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2022 om 13:09
Dank je wel, Chrissie! Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns