Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oeps, veel te lang geleden oogartsbezoek gedaan

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oeps, veel te lang geleden oogartsbezoek gedaan
    Posted: 29 April 2022 om 17:42
Van de week tot de ontdekking gekomen dat het zeker al vier jaar geleden is dat ik nog naar de oogarts geweest ben. 
ik heb voor alle zekerheid toch maar bij mijn optieker de lenssterkte van mijn brillen opgevraagd. Hij heeft mijn brillen gemaakt, dus.. Dat was geen probleem.  Nu afwachten wat het volgende week vrijdag 06 05 2022 gaat zijn. 
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2022 om 13:38
Ik hoef eigenlijk nooit naar de oogarts; ga altijd voor controle naar de opticiën (ik draag een bril en lenzen). Zolang als zij niets aparts concluderen hoef ik daar niet heen.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2022 om 11:57
de optieker(s) die raden toch aan om vanaf 60 jaar, minstens om de twee jaar naar de oogarts te gaan. dus...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2022 om 12:20
Ik heb een diabetes-onderzoek om de anderhalf á twee jaar bij een oogarts. Dat is een heel simpel onderzoek en duurt kort. Meestal zitten andere mensen al tijden in de wachtkamer en kan ik zó doorlopen. Verder ga ik om de twee jaar naar de opticien om te zien of ik een nieuwe bril nodig heb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2022 om 00:28
raar, maar volgens de oogarts zou het liggen aan mijn ogen als die moe zijn, druppel in doen (soort van kunsttranen) en dan zou het moeten verholpen zijn. 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2022 om 08:42
Sommige medicijnen hebben zichtproblemen als bijwerking. Ik had dat van pillen tegen brandend maagzuur, ik ging voor niks naar de opticiën. De huisarts deed net of ie er niets van wist.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2022 om 14:58
Praat me niet over huisartsen .

Mijn man was gevallen in de badkamer,daarbij moet hij met zijn arm tegen de warmwaterbuis terechtgekomen zijn
In de ambulance ontdekte ze het .
In het ziekenhuis was de opmerking ,dat de enorme blaar vanzelf zou genezen ,niet dus .Hij is prachtig gaan ontsteken , de thuiszorg heeft er een foto van gemaakt en doorgestuurd naar de huisarts ,met de vraag hoe het verzorgd moest worden , zij nog wij hebben een reactie ontvangen .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns