Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Singer overlockmachine

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
AnnV View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 September 2022
Locatie: Lokeren
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnnV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Singer overlockmachine
    Posted: 16 September 2022 om 09:50
Ik heb sedert gisteren een Singer overlock en ik heb de indruk dat de Rechter naald iets lager zit dan de linker naald, maar ik kan de naald niet hoger erin krijgen. Ook heb ik aan de achterkant vd stof lusvorming. Heeft iemand de juiste instellingen? Dank alvast.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2022 om 10:47
Een lockmachine is niet gemakkelijk in te stellen, laat ik daar maar beginnen. Ik heb zelf een Bernette van Bernina. Even gecontroleerd. De rechternaald komt bij mij ook lager dan de linker, zal dus wel zo horen. Dan de lussen. Dat is zoals ik al zei, niet gemakkelijk. Mijn advies? Ga er met de handleiding voor zitten en neem de tijd. In mijn handleiding staan alle mogelijkheden van steken die niet goed zijn met de eventuele redenen en oplossingen. Succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2022 om 14:38
Het is een hele klus.

Ik weet niet of hij nieuw is of 2e hands ? 
Mocht hij 2e hands zijn en mis  je de handleiding dan kun je  op internet kijken bij Matri .
Ze verkopen naaimachines ,maar geven ook hulp voor diverse merken .

Ze hebben een heleboel gratis handleidingen staan met oplossingen voor diverse problemen .
Singer heeft diverse nummers lockmachines, misschien is jouw nummer er ook bij 

Succces en geduld.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns