Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zin uit patroon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anja7 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Oktober 2022
Locatie: Hilversum
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anja7 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zin uit patroon
    Posted: 22 Oktober 2022 om 23:22
Hallo, wie kan mij helpen met de zin uit een patroon? Het gaat om deze zin;  de draad afknippen en nog eens 2 nld. br. op de 7 st. van elk uiteinde. Daarna 2 nld. r. op alle st. en alle st. in 1 maal afk. Het gaat mij niet om de afkortingen, maar hoe ik dit moet toepassen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2022 om 10:11
waarschijnlijk zoals het er staat. Aan de ene kant zult ge al 2 naalden op die laatste 7 steken gebreid hebben, dan moet de andere kant nog, dus draad afknippen en de andere 7 steken 2 naalden breien.

Tenzij ge van kleur moet wisselen dan is het draad afknippen en 7 steken breien (2 naalden) en terug draad afknippen om de andere kant 7 steken te breien.

En dan over alle steken 2 naalden breien en afkanten.

De 7 steken aan de zijkanten liggen iets hoger en door die 2 naalden over alle steken te breien, krijgt ge een vloeiende (ondiepe kom) lijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns