Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

C2c makkelijker draaien

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: C2c makkelijker draaien
    Posted: 31 Oktober 2022 om 21:38
Hoi allemaal

Ik ben bezig met mijn eerste c2c deken en heb op moment 8 bollen aan de deken zitten. 
Nu merk ik dat met het draaien eigenlijk iedere keer eerst de bollen weer in de goede volgorde moet leggen, soms zitten ze aardig in de knoop. 
Is er iemand die de tip heeft om dit makkelijker te maken? 


Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2022 om 09:26
het enigste dat ik kan bedenken, is de bollen in washandjes of zakjes steken en die met een toespeld (veiligheidsspeld) of grote steek aan de deken vastmaken.



elk bolleke dus apart.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2022 om 13:45
Soms leg ik ze allemaal goed, soms pas als ik bij de betreffende kleur ben.. Ik heb meestal alle kleuren op een dienblad voor mij op tafel of naast mij op de bank. In dat geval kun je soms iets doen door het dienblad te draaien
 Eigenlijk doe ik steeds iets anders. Is alweer een tijdje geleden dat ik de laatste deken maakte, helemaal precies weet ik het niet meer. Eigenlijk iedere keer weer opnieuw het wiel uitvinden

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2022 om 09:47
Ik heb wel eens de tip van oude theepotten gelezen, bol in pot, draad door tuit, potten op een rij, bijvoorbeeld op het dienblad. Maar bij mij wordt het toch een suikerspin en moet ik geregeld ontwarren. Ook een doos met vakjes voor kerstballen hielp niet. Je kunt van alles verzinnen, maar de wol is je uiteindelijk te slim af.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2022 om 14:07

Ik heb het zo opgelost. Laatst met mijn verjaardag dit mandje gekregen (gevuld met handdoeken e.d) de handdoeken liggen in de kast en de bolletjes hebben het mandje overgenomen 
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2022 om 13:38
Ziet er wel mooi uit
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2022 om 13:41
Dank je dilianne :) ben ook zeer tevreden met hoe de deken uitpakt. Er zitten  wel wat foutjes in kwa afstand af en toe maar als je het niet weet dan zie je het ook niet hihi.. 
Het belangrijkste is dat mijn man er blij mee is als die af is 😄
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns