Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag uitleg patroon Californian Dream by Drops

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
NelG View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Oktober 2022
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NelG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag uitleg patroon Californian Dream by Drops
    Posted: 06 November 2022 om 17:00
Kan iemand mij helpen bij het lezen van dit patroon.?
Gaat om maat M.


Bij telpatroon Drops 190-21 heb ik om goed aan te sluiten het patroon van A1c / A1b / A1a van onder naar boven gevolgd. Dus van 25 stokjes (onderste rij patroon) naar boven. Dat klopt.

Nu wil ik met A2c / A2b / A2a beginnen. Maar als ik dan weer vanaf de o derste regel begin, klopt het niet. Vanaf de bovenste regel kan ook niet. 

Wat doe ik fout? Of klopt het patroon niet?

Hoor het graag.

Groetjes,
Nel
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2022 om 18:23
https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8615&cid=7




bij dat telpatroon 1 (a, b en c) begint ge aan de goede kant en dus ook vanaf rechts te lezen.

als ge moet overschakelen naar telpatroon 2 (c, b en a) begint ge dus vanaf links te lezen omdat dat aan de verkeerde kant begint.

Misschien dat het dan wel klopt?
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 277
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2022 om 20:18
Ik kom er zo op papier ook niet helemaal uit. Nu moet ik zeggen dat ik 1x een patroon van hun heb gemaakt en kwam totaal niet over1 met het voorbeeld of de maten, ik moest bijv 2 lossen, stokje, 2 lossen herhalen en ik kreeg een best groot gaatje en op het voorbeeld waren ze heel klein. 
Dus ik heb er uiteindelijk een eigen creatie van gemaakt..
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns