Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Trui model 69

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Evelien59 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 November 2022
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evelien59 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Trui model 69
    Posted: 24 November 2022 om 18:18
Ik heb een vraag over dit patroon, ik moet dit op een rondbreinaald breien, av. tricosteek met diverse kabels. Nou staat er bij de verklaring van de kabels dat ik de heengaande naald av. moet breien en de kabels moet ik recht breien. Er is geen teruggaande naald, aangezien ik rondbrei, in het patroon staat voor de kabel dat ik de teruggaande naald av, moet breien, moet dit recht zijn? Voor een grote kabel moet ik de steken breien zoals ze zich voordoen
Back to Top
Evelien59 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 24 November 2022
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Evelien59 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2022 om 18:18
Het gaat over een babytrui, alta moda alpaca, model 69, infanti
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2022 om 21:07
Het is wel een erg leuk truitje. Het hele truitje is inderdaad averechte tricotsteek met kabeltjes recht gebreid. En inderdaad er zijn geen teruggaande naalden. Ik zie nergens dat er in de kabel een averechte steek is. Ik zou mij aan de zgn heengaande naalden houden, want daar zit natuurlijk het gedeelte waarin je iets moet doen.
Voor de zgn teruggaande naalden de steken breien zoals ze zich voordoen. En dan goed naar het plaatje om het resultaat te vergelijken

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns