Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

20 TRUI TYLER Nr 202 - T21 -387

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Karlas View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 November 2022
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karlas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 20 TRUI TYLER Nr 202 - T21 -387
    Posted: 29 November 2022 om 10:59
In het patroon van deze kindertrui staat dit:

Halsbies
Zet 67 st. op met nld 4 en br. 2 cm boordst. 1/1: beging en eindig de 1e nld/ met 2 r. st.
Br. daarna een nld. tricotst. in een ander kleur

Afwerking
Neem met de nld 5 kl. NATUREL 21 st. op in de voorhal, br. 1,5 cm boordst. 1/1 en plaats
2 r. st. op elk uiteinde. Kant vervolgens af.
Naai de 3 knopen op de bies op gelijke afstand van elkaar: steek door de bies en trui

Vraag
Betekent het dat ik  het boordje voor het rugpand los moet breien (Halsbies) en dat ik bij het voorpand het boordje aan moet breien.
Hoe wordt het dan aan elkaar gezet?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2022 om 13:57
ik heb geen trui tyler gevonden. Hebt ge een link naar een foto ervan?


Zijn het 2 rijen knopen of maar 1?
Die bies loopt die schuin tussen mouw en voorpand?

Zoals het er nu staat moet ge dus de halsbies idd apart breien en die andere kleur is om te weten waar ge moet insteken om die aan de trui te naaien, en wordt nadien uitgetrokken. https://www.youtube.com/watch?v=xCK-O8sIoIU

Als die eraan staat moet ge dus met naald 5 21 steken opnemen (ik ga ervan uit dat dat dus schuin loopt) en ook van de halsbies steken gebruiken) en dan de knopen door alles vastnaaien.
Back to Top
Karlas View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 November 2022
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karlas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2022 om 14:07
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2022 om 14:14
aaaah de knopkes staan vanonder opzij.


dan vanonder in het voorpand 21 steken opnemen en dat stukske breien. Trui verder in elkaar naaien en daarna de knopen eropzetten door de bies en het achterpand.

Vervolgens moet ge dus die halsbies breien en erop zetten en zijkant van die bies sluiten. (kan op het laatste helemaal nadat de trui helemaal in elkaar staat met bies en knopen en al)

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2022 om 14:19
OF als de knopkes echt op het voorpand zitten steken in het voorpand opnemen (tussenlusjes), trui gewoon inelkaar zetten en knopen door het biesflapke en het voorpand vastnaaien
Back to Top
Karlas View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 November 2022
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karlas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2022 om 17:14
Dank je wel. Het is me nu duidelijk!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns