Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Creaties

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Creaties
    Posted: 10 Maart 2023 om 12:07
Op facebook staan foto's van een ballerinapop en een hulpfotomodel, ik kan ze hier nooit plaatsen. Als je mijn voornaam, met de g en t, intoetst vind je me wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2023 om 13:58
En ik heb ze al gezien. Ze zijn echt leuk. Weer mooi werk Magtelt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2023 om 08:29
Het was leuk om te doen. Ik speel nog altijd met poppen, en deze kon ik niet op de kleedjesmarkt laten liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2023 om 09:08
Ik durfde de opmerking bijna niet te maken, maar ik had al zo het vermoeden dat je nog altijd graag met poppen speelt. Ik ook overigens, daarom haak en brei ik ze en zitten ze hier overal in huis.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2023 om 09:30
Daar is toch niets mis mee .
Een man mag wel met treintjes spelen , maar een vrouw niet met poppen ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2023 om 09:10
Dat heb ik lang geleden in een speelgoedwinkel ervaren. Ik was bezig een pop te kopen voor mijn 11-jarige dochter en zag een vader met dochter en zoon. De dochter stond zo'n slaplijvige babypop in haar armen te wiegen en vader graaide hem er uit en zette hem terug, snauwend dat zij daar veel te groot voor was. Toen liep hij naar achter om de tentoongestelde treinen met zijn ogen af te likken. Ik heb me er niet mee bemoeid maar wel aan geërgerd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2023 om 18:36
even de poppen van Magtelt erbij gezet wel zo gezellig

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2023 om 21:38
Magtelt ze zien er prachtig uit.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2023 om 07:17
Hoe mooi ,ze mogen naar het feest
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2023 om 09:05
Bedankt, Nia! De ene kan naar het bal, de andere kan zó het Zwanenmeer in. Het was een heel gepeuter om de rondjes vilt voor de spitzen te knippen. De pop had blote voetjes toen ik haar kocht op een kleedjesmarkt en ik dacht meteen aan battelschoentjes, ze heeft roze voor de training en spitzen voor op het toneel. De tutu had ze aan, de beenwarmers had ik nog liggen van een andere ballerinapop, die allang weg is. Deze bewaarde ik voor als ik tegen een meisje opliep, dat balletles krijgt, en zowaar kreeg ik een filmpje van de kleindochter van een vriendin, van de balletles.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2023 om 09:34
Leuk dat je de foto' s even op het forum hebt gezet

Machtelt , 

Wat een gepriegel moet dat geweest zijn , maar je hebt eer van je werk

Volgens mij zie jij iets op een kleedje liggen en dan begint zich een heel verhaal in je hoofd af te spelen .
Leuk dat je dan ook een afnemer weet te vinden .   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2023 om 11:52
Op school zei de tekenlerares al dat ik met een tekening een hele roman schreef. Dat heb ik met poppen ook, in mijn geest beleven ze allerlei avonturen. Mijn vader vond mij de ideale reisgenoot voor een treinreis, ik zat stil met een popje in mijn hand en beleefde stiekem de wildste avonturen. De andere mensen in de coupé gaven mijn vader dan een compliment over zijn brave dochter. Ze hadden moeten weten dat ik door de rimboe liep met een tijger naast me. Dan hadden ze iets anders gezegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2023 om 17:02
Een rijke fantasie is een rijkdom. Het stimuleert je geest en maakt je creatief. 
Wat een prachtige poppen weer Magtelt Heart
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
benswap View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 April 2023
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer benswap Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2023 om 15:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Op school zei de tekenlerares al dat ik met een tekening een hele roman schreef. Dat heb ik met poppen ook, in mijn geest beleven ze allerlei avonturen. Mijn vader vond mij de ideale reisgenoot voor een treinreis, ik zat stil met een popje in mijn hand en beleefde stiekem de wildste avonturen. De andere mensen in de coupé gaven mijn vader dan een compliment over zijn brave dochter. Ze hadden moeten weten dat ik door de rimboe liep met een tijger naast me. Dan hadden ze iets anders gezegd.
Het is waar. Ik herinner me mezelf ook vaak als kind, hoe de verbeelding zijn tol eiste en je je zoiets ongelooflijks voorstelde dat je het niet in woorden kunt beschrijven.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2023 om 08:20
Het is een zegen, fantasie, je kunt een saai uiterlijk leven hebben en tegelijk een heel avontuurlijk innerlijk leven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.363 seconden.
Lang Yarns