Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

op de markt 18 05 2023

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: op de markt 18 05 2023
    Posted: 18 Mei 2023 om 15:03

Deze voormiddag (was zo rond 9.30) kom ik op de wekelijkse markt iemand tegen Die mij blijkbaar kende. Die zei dat ik altijd zo’n kleurige kleding draag, zij vond dat het wel goed bij mij paste. Toen vroeg ze wat ik onder het jasje aanhad, of dat een T-shirt of een kleedje was. Ik zei dat in de winkel waar ik deze gekocht had, dat daar op het prijsetiket big T-shirt of minijurk stond. Tja de ene keer zeg ik dat het een xl T-shirt is, de andere keer zeg ik dat het een jurkje is. Zij zei dat ze me een paar weken geleden eens gezien had in de naburige gemeente, en dat ik een heel tof jurkje aanhad. Ze vroeg waar ik dat gekocht had. Toen ik zei dat ik dat zelf gemaakt had zei zij dat het me goed stond, maar ik draaide een straatje in waar zij met de auto niet in mocht (dat straatje is daar veel te smal voor, vandaar)

Zij zei ook dat ik best eens met de modeontwerper Walter…eens contact zou moeten opnemen. Die zou volgens haar wel interesse hebben in mijn ideeën en ontwerpen. Tja, misschien doe ik dat later wel eens, wie weet?

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns