Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ben weer terug

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ben weer terug
    Posted: 13 Juni 2023 om 09:30
Op 2e paasdag ben ik van de trap gevallen .
Ik stapte in het luchtledige en vond mezelf terug onderaan de trap.

Resultaat gebroken ribben , 2 gebroken ruggenwervels breuk in mijn bovenarm en een breuk in het ravenbekbotje .
Nooit van gehoord .

10 dagen ziekenhuis en toen revalideren , sinds Zaterdag weer thuis .

Handwerken zit er voorlopig nog niet in , maar het had veel erger gekund .
Gelukkig ben ik ook dol op lezen ..

Geniet van de mooie dagen .
 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2023 om 11:37
Wat een verschrikkelijk nieuws Mutti! Wat een pijn moet je hebben gehad. En revalideren is nou ook niet bepaald een ontspannen bezigheid. 
Fijn dat je nu weer thuis kunt zijn, ik hoop dat je weer snel voldoende hersteld bent om te kunnen handwerken.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2023 om 19:22
dat is schrikken
ik wens je veel sterkte en kracht toe om weer daar
te komen om weer verder te gaan 
dat zal nog wat tijd vergen
fijn dat je lezen leuk vind nu je niet kunt handwerken
Back to Top
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 Juni 2021
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2023 om 19:26
Oh jeetje, dat moet een hele nare val zijn geweest! 
Vooral niet te snel weer dingen willen gaan doen dan kost de genezing alleen maar meer tijd (ervaringsdeskundige).

Fijn dat je in ieder geval wel lekker wat boeken kan lezen. Heel veel sterkte met het verdere revalidatie proces en hopelijk knap je snel nog verder op
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2023 om 21:34
oei dat moet een harde val zijn geweest. En schrikken na alle breuken wat je ervan overgehouden hebt. Hoop dat de genezing wel een beetje gaat, en dat de pijn inmiddels vol te houden is.
Fijn dat je weer in je eigen omgeving bent om verder te herstellen. Heel veel sterkte nog en gezellig dat je er weer bent om mee te lezen.Heart
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2023 om 22:25
Jeetje Mutti, dat is heel wat! Knap goed op.en bedenk: je hoeft het record opknappen niet te verbeteren.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2023 om 09:54
Heel veel sterkte en beterschap. Doe rustig aan!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2023 om 13:14
Dank jullie wel voor alle beste wensen en goede raad .
Ik ga mijn best doen .


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2023 om 08:33
Heel veel beterschap en sterkte gewenst.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2023 om 20:28
oei mutti, hebt ge nu nog pijn pijn of is het eerder ongemakkelijke pijn en stram .

Lukt het slapen wat want dat is onontbeerlijk voor een volledig herstel.

Blijft wel de vraag : welke snoodaard heeft die trap efkes weggepakt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2023 om 10:24
Met morfine pleisters en paracetamol is het redelijk te doen .
Die trap is de vaste trap naar boven ,maar omdat er voor mijn man een traplift is ,hebben ze de leuning weggehaald , en is hij ook smaller .

Ze hebben nu aan de andere kant een hekje gemaakt .
Ik heb een antidecubitus matras uit de zorgwinkel te leen , nu gaat het slapen redelijk .

Het vervelendste is dat mijn duim steeds uit de kom schiet ,die is nu getapet zodat de pezen kunnen genezen en ik hopelijk weer kan breien

Komt wel goed . 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2023 om 20:38
dat is de spirit : komt wel goed.

dat was dus echtig en techtig letterlijk in het luchtledige stappen.

sjaans dat die morfine er ook in pleistervorm is want met paracetamol alleen zou het NIET redelijk te doen zijn.

En ik weet zeker dat ge wel een trukske vindt om uw duim te ontlasten en zo terug te kunnen breien. En daarbij het is nu toch te warm om iets te doen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2023 om 09:19
Bep,

Hoe lukt jou altijd weer te zorgen dat het glas half vol is .


Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns