Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmijn eerste sok

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2006 om 08:37
Originally posted by perle perle wrote:



 Spijtig van uw allergie,Ratlover.
 Nu en dan ga ik om wol naar een plaats in Moeskroen.
 De verkoopster is steeds heel behulpzaam en dan zal ik eens informeren wat die voor oplossing kunnen vinden,wie weet? Die hebben er gewoon alles!
Graag zou ik helpen , wacht maar we vinden er wel iets op!



Dat zou ik heel fijn vinden. Ik heb helaas geen goede wolwinkel hier in de buurt. Ga meestal naar Utrecht voor materiaal, maar zit nu met een blessure en kan niet lang genoeg lopen om die winkel te gaan bezoeken

Een goed alternatief hier in de buurt heb ik nog niet gevonden. Ze hebben hier in de buurt wel breigaren, maar kunnen daar absoluut geen informatie bij geven.
Groetjes van Lieke

Back to Top
Soesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 15 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2006 om 09:12

Ze zijn mooi geworden Ratlover! Lijkt me ook erg leuk om eens te doen. Maar ik denk dat ik eerst eens een muts ga proberen, om het rondbreien te leren.

Ga je altijd naar de wolwinkel aan de Lijnmarkt in Utrecht? (ben de naam even kwijt) Fijne winkel is dat he! Ik ga er waarschijnlijk donderdag nog naartoe, dus dan kan ik ook wel even voor je vragen wat je kan gebruiken. Misschien kan je het dan bij jou in de buurt kopen.

Back to Top
Erica View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 16 Mei 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 19
Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2006 om 21:48

Wat zijn ze schitterend zeg. Ik brei niet. Ja kleine stukjes voor op een kaart (meestal geboortekaartjes). Enne een sjaal breien recht en averechts lukt ook nog wel, maar voor de rest???? Nee laat mij maar lekker haken en boeken maken en kaarten maken (met of zonder vilt). Ook al zijn die sokken nog zo mooi, als ik ze wil dan ga ik wel naar mijn moeder en/of schoonmoeder toe. Of naar mijn oma. Die breien alle drie dus er is er vast wel eentje die een paar sokken zou willen breien.

Echt ik vind je sokken schitterend. En wie weet ga ik het ooit nog eens proberen om te leren breien.

 

Groeten Erica Boeve

www.sierboeken.come2me.nl
www.wenskaarten.come2me.nl
Back to Top
Soesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 15 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2006 om 08:32

Ik ben gisteren naar die winkel gegaan maar helaas, in de zomermaanden hebben ze geen koopavond, dus ik stond voor een dichte deur.

Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2006 om 17:44
Originally posted by Soesje Soesje wrote:

Ze zijn mooi geworden Ratlover! Lijkt me ook erg leuk om eens te doen. Maar ik denk dat ik eerst eens een muts ga proberen, om het rondbreien te leren.

Ga je altijd naar de wolwinkel aan de Lijnmarkt in Utrecht? (ben de naam even kwijt) Fijne winkel is dat he! Ik ga er waarschijnlijk donderdag nog naartoe, dus dan kan ik ook wel even voor je vragen wat je kan gebruiken. Misschien kan je het dan bij jou in de buurt kopen.



ja, daar ga ik inderdaad altijd heen. Goede service, daar. Ik ben er altijd heel erg tevreden en mn moeder en ik hebben dan ook weer een goede reden voor een dagje utrecht

Originally posted by Soesje Soesje wrote:

Ik ben gisteren naar die winkel gegaan maar helaas, in de zomermaanden hebben ze geen koopavond, dus ik stond voor een dichte deur.



Tja,  dat heb ik ook al eens gehad, maar dan met carnaval. Omdat ik niet uit de buurt kom wist ik de openingstijden niet. Bleken ze op maandag dicht te zijn. Gelukkig heb ik ov, dus ben ik de dag daarna nog eens gegaan.

Ik hoop snel zelf weer te kunnen gaan, want ik heb echt zin om nog meer sokken te gaan breien
Groetjes van Lieke

Back to Top
Viola View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 188
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2006 om 22:35
Echt knap daar heb ik nu weinig geduld voor maar heb er wel bewondering voor.
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns