Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de zomer voorbij

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: de zomer voorbij
    Posted: 02 Mei 2024 om 22:06
dit heeft niets met 'hobby' te maken, alhoewel tv kijken kan ook een hobby zijn, of een 'doos', in dit geval een dvd box.

Weet er iemand of het programma 'de zomer voorbij' met Kees Tol, Jan Smit, de 3j's, nick en simon en elke keer andere gasten en elk jaar een andere locatie, ooit op dvd is verschenen? Mijne google laat me in de steek en kan niks vinden hieromtrent.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2024 om 16:05
Hier en daar op You Tube zijn wel afleveringen te vinden. Ik googelde op Kees Tol, Nick & Simon.

Ik vind het een toepasselijk onderwerp, we hebben een paar dagen mooi weer gehad en nu is het weer knudde. Een glasmonteur zou dubbel glas zetten, en is na het plaatsen van één raam afgetaaid. Dinsdag verder. En ook daarvoor is het weerbericht niet best.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2024 om 23:19
Dan is mijnen google toch niet kapot. op youtube had ik er inderdaad een paar gevonden. Maar op de pc zien is onderuitgezakt niet zo handig.

Het is zeker toepasselijk, we zitten al 7 maanden in de herfst, want het is niet koud maar ook niet warm, alleen heeeeel nat en winderig. 'k denk dat de bomen ondertussen bijna verzuipen en toch ook wel snakken naar een droge warme periode zodat het grondwater zakt tot waar het zou moeten zijn.

hopelijk wordt dinsdag de rest van de ramen gedaan en wordt het niet uitgesteld tot in de zomer, want na de herfst komt eerst nog de winter, dan de lente en dan pas de zomer.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2024 om 14:07


geen idee of je hier iets aan hebt ik hoop van wel 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2024 om 18:41
jaaa, en het beste ervan is, ik kan het hier zien. Gewoonlijk geeft hij dan : u bevindt zich in het buitenland, of u kan deze niet terugzien. Maar het marsjeert gewoon. Dankuwel niania.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2024 om 22:23
te vroeg victorie gekraaid, ineens na seizoen 14 beseft hij dat ik in het buitenland zit.
achtereen eens proberen als ik in nederland ben (want moet daar dan op de wifi) of daar seizoen 13 wel te zien is.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2024 om 19:43
Originally posted by bep bep wrote:

te vroeg victorie gekraaid, ineens na seizoen 14 beseft hij dat ik in het buitenland zit.
achtereen eens proberen als ik in nederland ben (want moet daar dan op de wifi) of daar seizoen 13 wel te zien is.

nou wat een flauwekul zeg dat ie dat ineens gaat zeggen 
jammer 
ik hoop dat het je later nog gaat lukken 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns