Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

de laatste 3 doudous

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gerlily View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerlily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: de laatste 3 doudous
    Posted: 10 Augustus 2011 om 12:39
Heel erg leuk.

Groetjes,
Gerda
Back to Top
marrie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2011 om 00:10
Geweldig !!!!!!!! mooi gemaakt
Back to Top
mafke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 694
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mafke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 23:14
wat een mooie en leuke knuffels. Mooi kleurencombinatie ook!
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 22:28
wat super leuk zeg!!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 21:03
Gewoon fantastisch hoor
groetjes INgeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
omamarian View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omamarian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 20:44

hallo,ik zou heel graag de patronen willen kopen van de 3 doudous?weet iemand waar dat kan of wie de patronen heeft..

 

 

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer perle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2008 om 00:08

 

Waaaw!!!Wat ga jij snel!!!!

En alle drie even mooi!!!!!Super!!!!!!!

Mooie prestatie!!!!!!!

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Meia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 23:59
O wat zijn ze schattig en de foto's zo naast elkaar en ze zijn duidelijk hoor! Heel erg leuk zijn ze
     All you need is love.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:51

ik denk dat tie dat wel leuk zal vinden,ik denk dat ti het als onderzetter beter zal doen. ha ha ha ah ha ha hih hi hi gaat het proberen.ik sluit nu ook af.want hier schiet ik natuurlijk niets mee op.ben met clara bezig .

 

groetjes puck

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:47
Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Originally posted by Pelote Pelote wrote:

een hele goede uitleg tinkerbell,maar begrijpen is een ander verhaal.want dan zou je van inbrei figureb ook poppen of beesten kunnen haken maar dan wel platte.en ik denk dat het ook veel werk is.dan maak ik van jan een foto,maak daar een  borduurpatroon van.zet dat om in een breipatroon en dan heb ik twee jannen.lijkt mij wel handig(grapje hoor plaag maar een beetje).het is mij te ingewikkeld. groetjes puck

  als je hem plat maakt, kun je hem ook als pannenlap of onderzetter  gebruiken

jan als pannenlap.zou hij dat leuk vinden?wel lekker warm

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:45
ik kijk het morgen even na,net de pc,met bestand afgesloten.
Back to Top
Tallulah View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2007
Status: Offline
Points: 101
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tallulah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:37
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ze zijn verzonden.
Ik heb niets ontvangen
Je bent slimmer als je denkt...
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:27
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

ben reuze benieuwd of dat gaat lukken!!
 ja ik ook
Groetjes
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2008
Status: Offline
Points: 758
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinkerbel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:25

Originally posted by Pelote Pelote wrote:

een hele goede uitleg tinkerbell,maar begrijpen is een ander verhaal.want dan zou je van inbrei figureb ook poppen of beesten kunnen haken maar dan wel platte.en ik denk dat het ook veel werk is.dan maak ik van jan een foto,maak daar een  borduurpatroon van.zet dat om in een breipatroon en dan heb ik twee jannen.lijkt mij wel handig(grapje hoor plaag maar een beetje).het is mij te ingewikkeld. groetjes puck

  als je hem plat maakt, kun je hem ook als pannenlap of onderzetter  gebruiken

Groetjes
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:20
super
groetjes geesje
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:09

wat is er verzonden corry ?????????????????

groetjes puck

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:09
Originally posted by Tinkerbel Tinkerbel wrote:

Hi Puck ik zal het proberen uit te leggen  

Je hebt programma's waar je van een foto een borduurpatroon kunt maken dus als je daar een werktekening van een naaipatroon inleest, dan heb je een teltekening die je kunt gebruiken (vaak moet je de grote dan wel op 50% zetten anders krijg je mega knuffels ). Je kan dan niet in het rond haken of breien, maar je maakt gewoon "rechte" lappen die je dan weer aan elkaar naait.

Als je het wilt gaan haken dan moet je elke 5e toer overslaan en als je het wilt gaan breien dan moet je elke 3e toer nog een keer breien (geen meerderingen of minderingen, maar gewoon het aantal steken dat je op de pen hebt staan) Zo kun je dus ook van een bestaand haakpatroon een breipatroon maken en andersom.....

Dit is de theorie, maar heb het dus nog niet uitgeprobeerd

ben reuze benieuwd of dat gaat lukken!!

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:08
Ze zijn verzonden.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 20:08

een hele goede uitleg tinkerbell,maar begrijpen is een ander verhaal.want dan zou je van inbrei figureb ook poppen of beesten kunnen haken maar dan wel platte.en ik denk dat het ook veel werk is.dan maak ik van jan een foto,maak daar een  borduurpatroon van.zet dat om in een breipatroon en dan heb ik twee jannen.lijkt mij wel handig(grapje hoor plaag maar een beetje).het is mij te ingewikkeld.

groetjes puck

Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2008 om 19:35

Schitterend!!!

Mooi gemaakt en mooie kleuren gebruikt!

En ja ik zou het patroon ook wel graag willen hebben als het kan.

gr Wilma

wil
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns