Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten150,00 EIGEN RISICO.

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2008 om 21:26

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik zal straks eens kijken of mijn medicijnen er bij staan. Van Menzis heb ik geen hoge pet op, wij zaten eerst bij een andere en zijn gewoon ingelijfd, je moet elk jaar zelf achter je pasje en nieuwe polis aan. Je kunt dan wel voor een andere kiezen, maar voor je het weet zit je dan toch weer bij Menzis.

Ik vind het trouwens heel fijn dat deze dingen ook besproken worden op het forum, het is zoveel meer dan uitwisselen van handwerktips. Hier heb ik echt iets aan.

ben ook bij menzis verzekerd en totaal geen klachten, kreeg hier dus automatisch bericht van, ik had anders van niks geweten.

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2008 om 22:14
Tineke, misschien was jij van het begin af al Menzisklant? Ik heb wel eens opgebeld en dan beweerden ze dat ik geen cliënt was, al wist ik mijn polisnummer, dan zei ik weer boos, dat het geld wel elke maand van onze rekening naar de hunne ging en of ze daar soms van aan de zwier gingen. Maar dan was de administratie nog niet van de NVS naar de Menzis overgeheveld. Eén jaar kregen we geen nieuwe polisvoorwaarden, hadden we geen erg in, declareerden we voor de tweede keer de mondhygieniste, kregen we te horen dat dat nog maar 1 x per jaar mocht. Ja, als je zoiets van te voren weet, kun je overstappen of een andere regeling treffen, want tandsteen verwijderen bij de tandarts mocht wel 2 x per jaar. Allemaal van die kleine ergernisjes. We hebben dit jaar nog geen nieuwe pas, terwijl we nu wel twee aparte verzekerdennummers hebben ipv één polisnummer. Tot nu toe hebben ziekenhuis en huisarts nog niet geklaagd over niet betaald zijn, gelukkig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2008 om 08:00

dat klopt Magtelt, eerts bij geove maar die is over gegaan in menzis

hoop dat  het beter voor je wordt en anders maar naar radardan willen ze vaak wel luisteren

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns