Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gevallen steken in sjaal patentsteek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gevallen steken in sjaal patentsteek
    Posted: 15 Januari 2014 om 16:20
Tjonge, als televisiebreiwerk ben ik bezig met een sjaal in patentsteek. Misschien niet zo handig, want bij een spannende film is 't toch ergens misgegaan. Een aantal toeren verderop merkte ik ineens dat ik ergens een steek was kwijtgeraakt maar er iets verderop spontaan weer een had bij gemaakt. Ermm Alleen ... 't zag er niet uit! Alleen die ene steek ophalen lukte dus ook niet en er zat niets anders op dan een heel stuk uithalen. Dat gaat nog wel, maar daarna ..... Dead Wat een ellende om die steken er weer goed op te krijgen! Dat heeft even wat tijd en zweetdruppeltjes gekost. Komt ook vast omdat ik niet zo'n heel ervaren breister ben. Gelukkig ziet 't er weer goed uit nu. Weer wat geleerd!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 16:49
Ik kan dat ook niet filmpje kijken en breien tegelijk, ben jaloers op de mensen die dat wel kunnen ! Als ik het al zou proberen zou ik hooguit rechte steken breien.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 17:13
Jammer, maar je hebt het weer voor elkaar!!! Prima.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 18:51
Het was geen verloren tijd, omdat je ook een spannende film keek. En gelukkig is het nu weer goed. Ik liet soms een naald of het hele breiwerk vallen bij spannende gedeeltes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 21:13
Ik hou stug vol, 't moet toch een keer goed gaan! En ik heb er weer een hoop van geleerd! Wink

Bedankt voor de reacties!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.922 seconden.
Lang Yarns