Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

gevonden de oude micky

Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2010 om 12:59
Heb daarnet naar de link gekeken ....maar is blijkbaar uitverkocht....

Is dit patroontje niet ouder dan de 'oude mickey' of ben ik verkeerd ?

Wel grappig dan, dat betekent dus dat 'oud-uitziende patronen' daarom toch niet zo oud blijken te zijn...
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2010 om 14:17
Oh die is leuk, zou iemand mij het het proon willen sturen? Alvast bedankt.
groeten Creaans
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2010 om 13:00
Bedankt voor het sturen, ben er blij mee!
groeten Creaans
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2010 om 13:04
De oude mickey is de versie van Steamboat Willy, uit 1928 ongeveer dus, alleen het patroon is, ondanks het uiterlijk, vermoedelijk uit de jaren 90 / 2000. Veel japanse patronen zijn op van die oude dunne velletjes gedrukt, waardoor ze zeker als ze even gebruikt en ingescand zijn, vaak nog veel ouder lijken.
Ik heb echter nog wat patronen uit die serie en in die stijl, en die zijn allemaal van na 2000 Dus hoe oud dit patroon echt is ??? Geen idee
Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer everline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2010 om 15:00

Ik ben super laat heb namelijk erg zitten twijfelen of ik hem wel wilde. Maar ik vind hem toch erg mooi en zie wel het denk ik wel zitten om het schema te gaan haken dus ga ik het toch nog vragen:

Wie wil hem mij nog toesturen?

groeten,

bianca

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeyore82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2010 om 15:27
Heb hem naar je gestuurd....

Volgens mij staat het jaartal van de mickey op de tweede pagina, nl 2002
Dus zal idd uit dezelfde periode als die je hebt.
Eigenlijk dus een hele jonge oude mickey, vast naar een verkleedpartijtje gegaan
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2010 om 16:37

Ik had het patroon ook gevraagd, maar volgens mij hebben jullie er over heen gelezen, want ik heb hem nog niet ontvangen.

fijne pasen allemaal.

vrioom
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tammie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2010 om 17:18
je hebt mail
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2010 om 10:47
Bedankt Tammie. Wat lijkt het moeilijk om te doen, niet? Ik denk gewoon uitproberen.
vrioom
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2010 om 13:58
Het lijkt moeilijker dan het is hoor ; voor het grootste deel is het gewoon doorhaken.
Volgens het schema moet je alle toeren sluiten, maar dat heb ik niet gedaan, op een enkele toer na bij kleurovergang, en dat werkt ook prima.

Het moelijkste zijn die beetjes ; de kruisjes met een streepje er onder zijn steken in alleen de buitenste of binnenste lus. Bij het voetje kun je het beste vóór die toer xxxxx in deel 2, eerst deel 3 in de binnenste lus haken, en dan de overige toeren van het schoentje vanaf de buitenste lus. Dat scheelt veel gepriegel.

Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 14:55

Hallo Tammie,

Ik ben al jaaaaaren op zoek naar een patroontje van Mickey en nou zie ik zo maar een Mickey hier op het forum staan. Heb je een patroontje van hem en zo ja zou ik dat mogen hebben? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

Met vriendelijke groeten,

Yvonne (spikeysmum@gmail.com)

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:08
dag Tammy

Zou ik deze ook mogen ontvangen aub.
het is een super mooike
dank u
OngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:08

Ik ben nu toch aan het patronen verzenden en zie hem hier nog in mijn lijst staan, dus als het goed is rolt hij zo bij jullie binnen.
Fotootjes er ook nog maar even bij gezet ; 't is alweer zo lang geleden.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:16
oh mag ik die ook, ben wel laat, maar m'n postbus staat open
lydia wijsbroek
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:17

Halo Tammie

had hem 28 maart  2010  ook gevraagd, maar hij is nooit aangekomen

zou ik hem nu nog mogen ontvangen?

alvast bedankt

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 15:27
Komt er aan.....
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 16:10
heb hem binnen hardstikke bedankt
lydia wijsbroek
Back to Top
tomaatje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tomaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 22:17
O wat leuk, zou ik hem ook mogen maken?
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 22:38
  oooohhhh wat leuk,  zou ik hem ook mogen ontvangen
groetjes geesje
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 06:33
Zijn verstuurd ! 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.717 seconden.
Lang Yarns