gevraagd: patroon BB 43 cm - raglanmouw blouse |
Reageer |
Autheur | |
e.h.
Newbie Lid sinds: 25 April 2012 Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 April 2012 om 11:11 |
Beste allemaal,
Ik ben opzoek naar een patroontje voor een blouse met raglanmouw met elastiek in de nekopening en elastiek aan de onderkant van de mouwtjes. BabyBorn 43 cm. Wie heeft zoiets voor me? Heb overal gezocht maar kan het niet vinden..... Alvast veel dank. Mvrg, Emilie -
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haken, naaien of breien?
|
|
e.h.
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, vergeten erbij te zetten....
Naaien!! gr, Emilie
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb even mijn verzameling patronen doorgezicht, maar zoiets heb ik niet... Via Hobbydoos.nl kun je wel het naaipatroon van een tuniekje aanvragen, misschien heb je daar iets aan.
En wollyonline heeft ook gratis naaipatronen. Geen tuniekjes met elastiek, maar wel andere leuke dingen! |
|
e.h.
Post Options
Thanks(0)
|
dank je, heb bij beide al gekeken. Maar ziet nergers iets met raglanmouw....
Tuniekje kan ik korter maken tot een blouse, maar heb ik niet gevonden.... Dank voor je reactie!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Andrea heeft ook altijd wel naaipatronen in het Andrea kreativ blad voor poppen. Maar of er iets met raglanmouwen bij zit, weet ik niet. Misschien kun je op hun site iets vinden. Burda had vroeger ook een poppenblad, misschien zijn daar nog oude van te koop op marktplaats.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je je mailadres geeft, dan stuur ik je wat, moet je maar even kijken of er wat voor je bij zit
|
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
e.h.
Post Options
Thanks(0)
|
Wanda,
dank je voor het sturen van de link! Groeten, Emilie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |